نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

Civilization VI سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های این مجموعه داشته است

بنا به اعلام کمپانی تیک-تو اینتراکتیو، بازی Civilization VI تا به امروز یک میلیون نسخه فروش داشته است.

تیک-تو اینتراکتیو، کمپانی مادر توکی گیمز که ناشر بازی Civilization VI است، امروز گزارش مالی خود در سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۷ را منتشر کرد. در بخشی از این گزارش آمده که تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه از بازی Civilization 6 عرضه شده است. با اینکه این رقم نشانگر تعداد نسخه‌های فروخته‌شده به گیمر‌ها نیست، ولی بازهم معیار مناسبی برای سنجش موفقیت بازی‌ است که کم‌تر از دو هفته پیش عرضه شده است.

این رقم همچنین باعث شده تا Civilization 6 سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های سری Civilization را به نام خود ثبت کند. یک نماینده کمپانی Take-Two در این مورد گفت:

Civilization VI سریع‌ترین فروش را در بین بازی‌های این مجموعه دارد و فراتر از انتظارات ما عمل کرده است. تا به امروز بیش از یک میلیون نسخه از بازی عرضه شده است.

نسخه پیشین مجموعه Civilization توانست هشت میلیون نسخه فروش کند و فروش کلی این مجموعه پیش از عرضه نسخه ششم ۳۵ میلیون نسخه بود. باید منتظر ماند و دید که Civilization 6 در نهایت چقدر فروش خواهد کرد.

Civilization VI چندی پیش عرضه شد و توانست در بررسی زومجی هم نمره عالی ۹ را دریافت کند. خلاصه‌ای از نقد این بازی به شرح زیر است:

Civilization 6 قطعا بهترین نسخه از این سری تا به امروز است که توانسته تمامی ویژگی‌های مثبت و هسته اصلی گیم‌پلی نسخه‌های پیشین را حفظ کند و با اعمال تغییراتی هرچند جزئی در آن، یک تجربه بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده و در عین حال عمیق و استراتژیک ارائه کند که تجربه آن برای تمامی طرفداران این سری و بازی‌های استراتژیک لذت‌بخش است.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده