نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۱

دو پوستر جدید از انیمیشن Cars 3 منتشر شد

کمپانی والت دیزنی اولین پوسترهای رسمی انیمیشن مورد انتظار ماشین‌ها ۳ (Cars 3) را منتشر کرد.

اوایل این ماه، سرانجام اولین تیزر تریلر انیمیشن Cars 3 منتشر شد، حال والت دیزنی و پیکسار دو پوستر جدید از این انیمیشن منتشر کردند. این تصاویر تبلیغاتی برگرفته از تیزر تریلر منتشر شده از این فیلم هستند و همانند آن از یک تغییر بزرگ در این انیمیشن خبر می‌دهند. بر روی هر دو پوستر، شعار انیمیشن Cars 3 دیده می‌شود:

از این لحظه، همه چیز تغییر خواهد کرد.

کارگردانی انیمیشن Cars 3 بر عهده برایان فی است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار می‌کند. اوون ویلسون بار دیگر برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین باز خواهد گشت. در بهار امسال، فی از حضور شخصیت جدیدی به نام کروز رامیرز خبر داد. او یک تکنسین علاقه‌مند و جوان است که به مک کوئین کمک می‌کند تا به مسابقات بازگردد. هنوز بازیگری که صداپیشگی این شخصیت را بر عهده دارد، معرفی و اعلام نشده است.

در خبری دیگر در رابطه با انیمیشن‌های پیکسار، دیزنی اعلام کرد که تاریخ اکران دو انیمیشن مورد انتظار پیکسار به نام‌های داستان اسباب‌بازی ۴ (Toy Story 4) و شگفت‌انگیزان ۲ (The Incredibles 2) جابجا شده‌اند. بدین ترتیب، انیمیشن Toy Story 4 که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود و انیمیشن The Incredibles 2 به جای آن در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت. چندی پیش، پیکسار اعلام کرد فعلاً می‌خواهند تولید Cars 3 ،The Incredibles 2 و Toy Story 4 را به پایان برسانند و در حال حاضر قصد ندارند به‌جز این موارد، دنباله‌های دیگری برای انیمیشن‌هایشان بسازند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده