نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

پخش فصل سوم سریال انیمیشنی Rick And Morty از ماه آینده آغاز می‌شود

پخش فصل سوم سریال انیمیشنی ریک و مورتی (Rick and Morty) از ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

طبق خبرهای منتشر شده، پخش فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty از ماه آینده آغاز خواهد شد و طرفداران می‌توانند قسمت آغازین فصل سوم این سریال را در شروع ماه دسامبر تماشا کنند. طبق شایعات منتشر شده، پخش فصل سوم این سریال انیمیشنی از ۲ دسامبر (۱۲ آذر) امسال آغاز خواهد شد. با این وجود، دن هارمون، سازنده سریال انیمیشنی Rick and Morty، و شبکه Adult Swim تاکنون تاریخ پخش این سریال را رسما اعلام و تایید نکرده‌اند. با این حال، منابع نزدیک به این شبکه بر این باورند که طبق جدول پخش برنامه این شبکه، پخش فصل سوم سریال Rick and Morty از ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

از طرفی گمانه‌زنی‌هایی نیز وجود دارد که با توجه به پخش فصل اول سریال Rick and Morty در دسامبر ۲۰۱۳، فصل سوم این سریال نیز در این ماه پخش خواهد شد. از طرفی طرفداران نیز در حال فشار آوردن به سازندگان و شبکه پخش کننده این سریال برای پخش فصل سوم آن در ماه دسامبر هستند. با این وجود، هنوز شروع پخش فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty از ماه دسامبر تایید نشده است. دن هارمون پیش از این در مصاحبه‌ای گفته بود که فصل سوم این سریال تا پایان سال ۲۰۱۶ میلادی پخش خواهد شد و اعلام کرد که کار نوشتن فیلمنامه فصل سوم سریال Rick and Morty به پایان رسیده است و تولید و ساخت آن نیز مدت کمی است که آغاز شده است.

Rick and Morty

پیش از این تایید شده بود که فصل سوم سریال انیمیشنی Rick and Morty در ۱۴ قسمت ساخته و پخش خواهد شد که تعداد قسمت‌های آن در مقایسه با دو فصل گذشته آن بیشتر است. فصل اول سریال Rick and Morty در ۱۱ قسمت و فصل دوم در ۱۰ قسمت ساخته و پخش شده‌اند. سازندگان سریال طی هفته‌های گذشته تیزرهای متعددی را برای طرفداران به اشتراک گذاشته‌اند که به نظر می‌رسد به داستان فصل جدید این سریال اشاره می‌کند. با این حال، طبق خبرهای منتشر شده، داستان فصل سوم سریال Rick and Morty تیره‌تر از دو فصل گذشته خواهد بود و همچنین بر روی شخصیت‌های بیشتری تمرکز خواهد داشت. در دو فصل گذشته، بیشتر تمرکز سریال بر روی شخصیت ریک و مورتی بوده است.

همانطور که در پایان فصل دوم سریال انیمیشنی Rick and Morty مشاهده کردیم، ریک به زندان فرستاده شد. بسیاری از طرفداران بر این باورند که او با کمک کرومبوپلس مایکل که در قسمت‌های قبلی فرض می‌شد مرده است، قادر به فرار از زندان است. با این حال، باید تا زمان شروع پخش فصل سوم این سریال که زمان زیادی تا آن باقی نمانده است، صبر کرد.


منبع ItechPost
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده