// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

الکترونیک آرتز به انتقاد های حول تاریخ عرضه Titanfall 2 پاسخ داد

الکترونیک آرتز معتقد است Battlefield 1 و Titanfall 2 فلسفه‌‌ای جدا از هم را دنبال می‌کنند.

تاریخ عرضه بازی موفق Titanfall 2 حاشیه‌هایی را بدنبال داشت. خیلی‌ها بر این باور هستند که الکترونیک آرتز، ناشر این بازی، با انتخاب تاریخ عرضه‌ای نزدیکه به Battlefield 1 و همچنین بازی Call of Duty: Infinite Warfare فروش این بازی را نابود کرده است. با این حال در جریان صحبت اخیر سایت گیم‌اسپات با اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، وی اعلام کرده که در مورد بازی‌های شوتری که در این فصل قرار دارند، دو بازی Titanfall 2 و Battlefield 1 راه بسیار متفاوتی را در پیش گرفته و اصلا این دو بازی قابل مقایسه با یکدیگر نیستند. وی در این باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم طرفداران بازی‌های شوتر سه دسته هستند. دسته اول کسانی که علاقه‌مند به بازی‌های شوتر نظیر بتلفیلد ۱ هستند که بتوانند یک جنگ عظیم را تجربه کرده و استراتژی‌های جنگی خود را پیاده سازی کنند. دسته دوم کسانی که علاقه‌مند به تجربه بازی‌های شوتر با سرعت عمل بالا و اکشن سریعی هستند نظیر بازی تایتان فال ۲ و دسته آخر، کسانی هستند که این دو شوتر بزرگ سال ۲۰۱۶ میلادی را تجربه خواهند کرد.

بازهم می‌گویم، ما از کیفیت نهایی این دو بازی خوشحال هستیم و معتقدیم قطعا آینده بزرگی را در اختیار داشته و قطعا در ماه‌های آینده می‌توانند عملکرد خوبی را از خود بنمایش بگذارند. از طرفی بدلیل اینکه این دو بازی نسخه‌های دیگری نیز خواهند داشت، بهترین زمان برای ما موقعی است که بتوانیم یک بازی کامل و خوب را در اختیار کاربران قرار بدهیم.

ویلسون در ادامه گفت که بازی Titanfall 2 در آینده از بسته‌های الحاقی رایگان برخوردار خواهد بود که این عاملی است تا طرفداران بازی‌های اکشن سریع را به خود جذب کند. جدای از این بلیک یورگنسن، مدیرمالی الکترونیک آرتز، اعلام کرده که برنامه‌های طولانی با استودیو ریسپاون، سازنده بازی Titanfall 2، در راستای ساخت نسخه‌های بعدی این مجموعه خواهد داشت و این بهترین فرصت برای این کمپانی است که از آن استفاده کند. وی در این باره می‌گوید:

یکی از عوامل موفقیت یک مجموعه، نحوه آینده نگری شما از این مجموعه نسبت به سایر سری‌ها نظیر FIFA و Madden NFL است. این حرف بدین معناست که بدنبال راهی هستیم تا بخشی از مخاطبان را به سمت بازی مورد نظر خود جذب کنیم. که این هواداران رفته رفته زیاد شده و دلیلی بر خلق یک مجموعه هستند. فکر می‌کنم این بهترین استراتژی برای بازی‌هایی نظیر تایتان فال است تا بتوانند رفته رفته مخاطبان بیشتری را به خود جذب کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده