نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts 2 بازی می کند

حضور جانی دپ در دنباله فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) تایید شد.

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them، نخستین فیلم از مجموعه جدید و فرعی هری پاتر (Harry Potter) است که حدود دو هفته دیگر به روی پرده خواهد رفت، با این حال حضور یک بازیگر سرشناس در دنباله آن تایید شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، جانی دپ، بازیگر و ستاره مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، در فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها ۲ (Fantastic Beasts and Where To Find Them 2) حضور خواهد داشت و به ایفای نقش خواهد پرداخت. اگرچه نقش دپ در این فیلم اعلام نشده است، اما ددلاین معتقد است در پایان فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them او را برای لحظاتی کوتاه مشاهده خواهیم کرد.

پیش از این اعلام شده بود که دیوید یِتس کارگردانی دنباله فیلم Fantastic Beasts را همانند قسمت اول، بر عهده خواهد داشت و ادی ردمین برای بازی در نقش نیوت اسکمندر، در این فیلم باز خواهد گشت. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جی.کی.رولینگ، خالق هری پاتر، است. فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) اکران خواهد شد و علاوه بر ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، جان ویت، جما چان، کارمن اجوجو، جن ماری، زو کراویتز و فیث وود-بلاگروو دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Johnny Depp

مدتی پیش جی.کی.رولینگ تایید کرد که مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts از یک سه گانه تبدیل به پنج گانه شده است و فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them اولین فیلم از این مجموعه پنج قسمتی خواهد بود. با این حال، طبق گزارشات منتشر شده توسط تحلیل گران باکس آفیس، فروش این فیلم در سه روز اول اکران خود در آمریکا پایین‌تر از تمامی قسمت‌های هری پاتر خواهد بود، هرچند که فروش بسیار خوبی برای شروع آن در باکس آفیس آمریکای شمالی پیش بینی شده است.

فیلم جدید جانی دپ، دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) خواهد بود که بار دیگر قرار است در نقش کاپیتان جک اسپارو به ایفای نقش بپردازد. این فیلم قرار است  در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۶ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود و چندی پیش نیز اولین تریلر آن منتشر شد.

فیلم Fantastic Beasts 2 قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده