نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

ویدیو جدید فیلم Rogue One به مناسبت آغاز بلیت فروشی آن

به مناسبت آغاز بلیت فروشی فیلم Rogue One، لوکاس فیلم تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است.

سرانجام بلیت فروشی فیلم مورد انتظار روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) آغاز شد و دیزنی به این مناسبت، تبلیغ تلویزیونی جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است. این ویدیو بسیار کوتاه تنفس (Breath) نام دارد و بیشتر بر روی شخصیت دارت ویدر و سلاح مرگبار ستاره مرگ تمرکز دارد. فضای ویدیو کاملا تاریک و جدی است. علاوه بر این، تصاویر جدیدی نیز در این ویدیو کوتاه دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو تبلیغاتی زیبا را تماشا کنید:

|

دیزنی طی هفته‌های اخیر، تبلیغات تلویزیونی و ویدیو‌های متعددی را از فیلم Rogue One منتشر کرده است و چندی پیش نیز تریلر جدیدی را از این فیلم منتشر کرده بود. هفته گذشته مجله اینترتیمنت ویکلی نیز ۱۵ تصویر جدید از فیلم Rogue One منتشر کرد. فیلم Rogue One داستان نیروهای مقاومتی را روایت می‌کند که متحد شده‌اند تا نقشه ساخت سلاح مخوف موسوم به ستاره مرگ را سرقت کنند. اتفاقات این فیلم، پیش از شروع وقایع فیلم جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه (Star Wars: Episode IV - A New Hope) رخ می‌دهد.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story به کارگردانی گرت ادواردز، در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که این فیلم یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران خواهد شد. فلیسیتی جونز، دیگو لونا، بن مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و جیمز ارل جونز، صداپیشه شخصیت دارت ویدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Rogue One حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده