// دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۲

بروزرسانی 3.5 بازی Final Fantasy XIV در اواسط ژانویه ۲۰۱۷ میلادی منتشر خواهد شد

با بروزرسانی 3.5 بازی Final Fantasy XIV، تغییرات و محتویات زیادی برروی بازی اعمال خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از سوی نائوکی یوشیدا، کارگردان و تهیه کننده بازی Final Fantasy XIV، مشخص شد که بروزرسانی 3.5 این بازی The Far Edge of Fate نام داشته و با عرضه شدن آن محتویات و تغییرات زیادی بر روی بازی اعمال خواهد شد.

در این بروزرسانی چند کوئست فرعی (کوئست مجموعه Scholasticate، Hildibrand  و Anima Weapon)، دو دانجن جدید به نام‌های Baelsar’s Wall  و Sohm Al Hard Mode، یک مرحله Raid بنام Dun Scaith و دو Trial جدید به‌بازی اضافه خواهند شد.

همچنین یک ویژگی جدید نیز پس از این بروزرسانی به‌بازی اضافه خواهد شد که از طریق آن، بازیکنان می‌توانند آیتم‌های خاص NPCها را کرفت کرده و رضایت آن‌ها را بدست بیاورند. برای مثال در ابتدای کار با مراجعه به ان‌پی‌سی Zhloe Aliapoh می‌توانید آیتم مورد نیاز وی را کرفت کرده تا محتویات جدیدی را در بازی بدست بیاورید.

سایر تغییرات این بازی به‌شرح زیر است

  • اضافه شدن ماموریت‌هایی که می‌بایست به گشت و گذار در محیط بپردازید.
  • تغییر بخش پیدا کردن یک پارتی جهت بازی کردن یا یک پارتی مخصوص مراحل Raid.
  • تغییرات مخصوص به‌بخش PvP بازی که شامل قوانین جدید دوئل کردن و محیط‌های بیشتر می‌شود.
  • تغییرات مربوط به چوکوبوهای بازی که از این به‌بعد همانند یک Pet عمل کرده و می‌توانید آن‌ها را سامون کنید و به‌عبارتی اگر هشت نفر در تیم شما قرار داشته باشد، هشت چوکوبو را شاهد خواهید بود.
  • یک سری محتویات هم نظیر Perkهای جدید برای تازه کارها در نظر گرفته شده که با اتصال به‌سرورهای بازی می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
  • همچنین ست‌های جدید و Armorهای تازه‌ای نیز به بازی اضافه شده‌اند.

این بروزرسانی در دو پارت مختلف عرضه خواهد شد که اولین پارت، در اواسط ژانویه ۲۰۱۷ میلادی و پارت دوم در ماه مارس ۲۰۱۷ میلادی عرضه خواهد شد. اطلاعات تکمیلی حول تغییرات پارت دوم نیز در تاریخ ۵ دی‌ماه (۲۵ دسامبر میلادی) در جریان Producer Live broadcast توکیو اعلام خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده