نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

دنباله فیلم Ghostbusters ساخته نخواهد شد

پل فیگ، کارگردان فیلم ریبوت شکارچیان روح (Ghostbusters)، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دنباله این فیلم ساخته نخواهد شد.

طبق آماری که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده است، بازسازی فیلم Ghostbusters کمی کمتر از ۲۳۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که با توجه به بودجه بالای تولید و هزینه سرسام آور تبلیغات این فیلم، فروش فیلم Ghostbusters در حد انتظار نبوده است و کمپانی سونی از عملکرد این فیلم کاملا ناراضی بوده است. اما اکنون پل فیگ در مصاحبه جدید خود اذعان کرده است که دنباله‌ای برای این فیلم ساخته نخواهد شد. او که اخیرا مصاحبه‌ای را با وب‌سایت دن آف گیک انجام داده است، نظر خود را در مورد ساخت قسمت دوم فیلم Ghostbusters گفت. فیگ در این رابطه می‌گوید:

اگر استودیو بخواهد دوباره درب خانه من را برای همکاری مشترک دیگری بزند، من می‌خواهم که در مورد آن فکر کنم. ما لحظات بسیار سرگرم کننده‌ای در کنار هم داشتیم و من کار کردن با این تیم را دوست دارم، اما من خیلی از نتیجه نهایی کار شگفت زده [شکست تجاری فیلم Ghostbusters] شدم.

فیگ در مصاحبه‌ای که ماه گذشته انجام داده بود، به نظر می‌رسید هنوز امیدوار است که دنباله‌ای برای فیلم Ghostbusters ساخته شود. او در مصاحبه با دیلی بیست گفت:

این عالی خواهد بود که بتوانیم فیلم‌های بیشتری در مورد ارواح و شکار آن‌ها بسازیم و این بسیار جذاب خواهد بود که دوباره بر روی یک فیلم از Ghostbusters کار کنیم.

با این حال، طبق مصاحبه جدید او، این برای اولین بار است که یک نفر اذعان می‌کند که احتمالا قرار نیست دنباله‌ای برای فیلم Ghostbusters ساخته شود. در ماه آگوست، هالیوود ریپورتر اعلام کرد که کمپانی سونی تخمین زده بود که فیلم Ghostbusters حدود ۳۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش خواهد کرد و پس از آن اجازه ساخت دنباله آن داده خواهد شد، اما این فیلم حدود ۷۰ میلیون کمتر از پیش بینی این کمپانی فروخته است. این در حالی است که روری بروئر، رئیس توزیع جهانی سونی، در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که دنباله فیلم Ghostbusters ساخته خواهد شد.

با این حال، پس از اکران فیلم Ghostbusters و شروع نه چندان پر قدرت در باکس آفیس، عوامل سازنده، استودیو و بازیگران بارها از احتمال ساخته شدن دنباله این فیلم گفته بودند. منابع نزدیک به هالیوود ریپورتر گفته‌اند که سونی به دنبال ساخت یک نسخه انیمیشنی براساس مجموعه Ghostbusters برای اکران در سینماها است، با این حال، هنوز اطلاعاتی بیشتری از این پروژه منتشر نشده است. علاوه بر این، سونی در حال ساخت یک انیمیشن سریالی به نام شکارچیان شبح: نیروهای اکتو (Ghostbusters: Ecto Force) نیز است که قرار است در سال ۲۰۱۸ منتشر شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده