نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اضافه شدن دو فیلم جدید مارول به تقویم اکران فیلم های آینده فاکس

کمپانی فاکس قرن بیستم از اضافه شدن دو فیلم جدید و بدون عنوان مارول به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود خبر داد.

استودیوهای فیلمسازی پیش از معرفی و تایید فیلم‌های جدید خود، برای گسترش مجموعه‌ها و دنیاهای سینمای خود ابتدا تاریخ اکران آن را در نظر می‌گیرند و سپس آن را در تقویم اکران فیلم‌های آینده خود ثبت می‌کنند. حال کمپانی فاکس قرن بیستم نیز دو فیلم جدید ابرقهرمانی از مجموعه مارول را به تقویم اکران‌ فیلم‌های آینده خود اضافه کرده است. با این حال، این کمپانی نام این دو فیلم را تاکنون فاش نکرده است.

دو فیلم جدید مارول کمپانی فاکس به ترتیب در تاریخ‌های ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) و ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ (۸ تیر ۱۳۹۷) به روی پرده خواهند رفت. علاوه بر این، فاکس پیش از این دو تاریخ  ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) و ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) را برای مجموعه فیلم‌های مارول در تقویم اکران خود، ثبت کرده بود. همچنین، تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۷ (۱۴ مهر ۱۳۹۶) که دیگر تاریخ فیلم مارول کمپانی فاکس بود، از تقویم اکران این کمپانی حذف شد و به جای آن فیلم کینگزمن: دایره طلایی (Kingsman: The Golden Circle) قرار است در این تاریخ به روی پرده برود، این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ (۲۶ خرداد ۱۳۹۶) اکران شود.

Deadpool and X-Men: The New Mutants

هنوز نام این فیلم‌ها مشخص و اعلام نشده است، اما گفته می‌شود یکی از این فیلم‌ها، فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2) است که احتمالا در سال ۲۰۱۸ به روی پرده خواهد رفت. طی هفته اخیر دیوید لیچ به عنوان کارگردان جدید این فیلم معرفی شد. ماه گذشته، تیم میلر به دلیل اختلاف نظر و عقیده با رایان رینولدز از پروژه Deadpool 2 خارج شده بود. فیلم دیگر به احتمال زیاد مردان ایکس: میوتنت‌های جدید (X-Men: The New Mutants) خواهد بود که فیلمبرداری آن از اوایل سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده جاش بون، کارگردان فیلم خطای ستارگان بخت ما (The Fault in Our Stars)، خواهد بود.

فیلم گامبیت (Gambit) که چنینگ تیتوم ایفاگر نقش اصلی آن خواهد بود، بار‌ها تغییر کارگردان و تاخیر در زمان اکران را تجربه کرده و آینده آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این فیلم تاکنون دو کارگردان خود به نام‌های روپرت ویات و داگ لیمان، را از دست داده است و در حال حاضر فیلم Gambit بدون کارگردان است. پیش از این اوایل سال ۲۰۱۷ برای فیلمبرداری این فیلم در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به تغییرات اخیر کمی بعید به نظر می‌رسد که در زمان تعیین شده تولید و فیلمبرداری این فیلم آغاز شود.

طبق خبری که اواخر ماه گذشته منتشر شد، فاکس در نظر دارد در صورت امکان قسمت سوم فیلم Deadpool را نیز تولید و اکران کند و همچنین قصد دارد سری فیلم‌های X-Men را نیز ریبوت کند. فاکس همچنین حقوق ساخت فیلم‌های Fantastic Four را نیز در اختیار دارد. بازسازی جدید فیلم چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) سال گذشته به روی پرده رفت، اما این فیلم با استقبال سرد تماشاگران روبرو شد و منتقدان نیز نمرات ضعیفی به آن دادند. پس از این ناکامی بزرگ، فاکس ساخت دنباله این فیلم را لغو کرد و در حال حاضر آینده این مجموعه در کمپانی فاکس نامشخص و مبهم است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده