نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

اولین پوستر فیلم Alien: Covenant منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم اولین پوستر فیلم Alien: Covenant را منتشر کرد و اعلام کرد که اکران این فیلم جلو افتاده است.

اولین پوستر فیلم مورد انتظار بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) منتشر شد. جدیدترین فیلم از مجموعه علمی-تخیلی و ترسناک بیگانه (Alien)، قرار است سه ماه زودتر و در ماه می به روی پرده‌های سینما برود. همانطور که پیش از این سازندگان وعده داده بودند، پوستر این فیلم بسیار ترسناک به نظر می‌رسد که در بالای آن کلمه فرار کن (Run) مشاهده می‌شود و در قسمت میانی پوستر یک شخصیت بیگانه مشاهده می‌کنیم که ظاهر بسیار ترسناکی دارد.

Alien: Covenant First Poster

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۷ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶) به روی پرده برود. این برای دومین بار است که تاریخ اکران این فیلم تغییر می‌کند. پیش از این، فیلم Alien: Covenant قرار بود در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۶ (‍۱۴ مهر ۱۳۹۵) اکران شود، اما پس از مدتی اکران آن تا تاریخ ۴ آگوست ۲۰۱۷ (۱۳ مرداد ۱۳۹۶) عقب افتاد. کارگردانی فیلم Alien: Covenant بر عهده ریدلی اسکات است، این فیلم در اصل ادامه یک دنباله مستقیم برای فیلم پرومتئوس (Prometheus) که در سال ۲۰۱۲ اکران شد است، اما پس از آن نام فیلم چند بار تغییر کرد تا به مجموعه اصلی Alien نزدیک‌تر شود. 

مایکل فاسبندر، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس و دمیان بیچیر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alien: Covenant حضور دارند. فاسبندر در مصاحبه جدید خود فاش کرده است که او در نقش دو شخصیت در این فیلم بازی کند. او قرار است در نقش دیوید، رباتی که در فیلم Prometheus مشاهده کردیم، و یک ربات جدید به نام والتر در فیلم Alien: Covenant نقش آفرینی کند. فاسبندر در مصاحبه با AvP گلکسی می‌گوید:

من این اجازه را دارم که بگویم که در نقش دو ربات به نام‌های دیوید و والتر در این فیلم حضور دارم و بازی کرده‌ام. فکر می‌کنم حسن بزرگی که اینجا وجود دارد این است که ریدلی به دی‌ان‌ای اصلی مجموعه Alien بازگشته است که به معنای بازگشت عناصر ترس و وحشت به فیلم هستند. اما هنوز هم در بخش‌هایی با فیلم Prometheus اشتراک و ارتباط دارد. ریدلی میزان این اشتراک را کاهش داده است او یک ماشین و یک انسان باور نکردنی است و در وضعیت خوبی قرار دارد. او مانند یک بچه بازیگوش و خیال پرداز است.

در خبری دیگر در رابطه با فیلم Alien: Covenant، طبق شایعات منتشر شده، گای پیرس که نقش بیلیونر کارآفرین به نام پیتر ویلاند را در فیلم Prometheus بر عهده داشت، در فیلم Alien: Covenant باز خواهد گشت. فیلمبرداری این فیلم در اواخر ماه تیر در کشور استرالیا به پایان رسید. فیلم Alien: Covenant در حال حاضر مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده