نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

زندیا نقش مری جین را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی نمی‌کند

زندیا در مصاحبه جدید خود تایید کرد که نقش مری جین را در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) بازی نکرده است.

شخصیت مرد عنکبوتی به تازگی ماجراجویی خود را در دنیای سینمایی مارول آغاز کرده است. مارول و سونی تصمیم گرفتند که بازیگر بسیار جوانی برای نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی انتخاب کنند تا بتوانند دوره دبیرستان این شخصیت را طولانی‌تر کنند تا از پتانسیل‌هایی مانند استفاده از تونی استارک به عنوان مربی مرد عنکبوتی، در فیلم استفاده کنند. تام هالند قرار است نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی را در این فیلم بازی کند که نمایش بسیار موفقی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) داشته است. علاوه بر این، شخصیت شرور و منفی ولچر (Vulture) نیز قرار است برای اولین بار در یک فیلم سینمایی حضور داشته باشد. با این حال همچنان اطلاعاتی از بازیگر نقش معشوقه مرد عنکبوتی منتشر نشده است.

زمانی که تایید شد زندیا به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming اضافه شده است، گفته شد که او قرار است نقش میشل را در این فیلم بازی کند. اما چندی بعد شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه او قرار است نقش مری جین واتسون، معشوقه قدیمی مرد عنکبوتی در کامیک، را در این فیلم بازی کند، حال پس از گذشتن چند ماه از این شایعه سرانجام زندیا نسبت به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد که قرار نیست نقش معشوقه شخصیتی را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند، او به تازگی نیز مصاحبه‌ای انجام داده است و بار دیگر تاکید کرده است که او قرار نیست در نقش مری جین در این فیلم حضور داشته باشد.

زندیا که اخیرا با برنامه ای‌تی آنلاین مصاحبه‌ای را انجام داده است، در پاسخ به سوالی در این رابطه تایید کرد که او در نقش مری جین در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور ندارد و نقش دیگری بر عهده دارد. او در این رابطه می‌گوید:

من متاسفانه در نقش مری جین بازی نکرده‌ام، اما در این فیلم حضور دارم و این برای من بسیار هیجان انگیز است. اگر هنوز شک دارید، نام شخصیتی که من در این فیلم بازی کرده‌ام، میشل است. اکنون می‌توانید هر چه می‌خواهید فکر کنید من نمی‌توانم جلوی فکر کردن دیگران را بگیرم.

Zendaya

علاوه بر هالند و زندیا، مایکل کیتون، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مدتی پیش فیلمبرداری این فیلم به پایان رسید و چندی پیش، مارول تایید کرد که مایکل کیتون قرار است نقش شخصیت شرور و منفی ولچر (Vulture) را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کند. تام هالند نیز در مصاحبه جدید خود ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را تایید کرده است.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده