// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

معرفی بازی موبایل Yesterday

اگر به داستان‌های جنایی و قتل‌های سریالی علاقه‌مند هستید، با معرفی بازی Yesterday توسعه داده شده توسط BulkyPix همراه ما باشید.

بازی‌های سبک جنایی و پلیسی در پلتفرم‌های مختلف طرفداران متعددی دارند که ساعت‌ها خود را درگیر این بازی‌ها می‌کنند تا قاتل داستان را دستگیر و حس قهرمان بودن را تجربه کنند. بازی Yesterday از آن دسته از بازی‌های نابی است که در سبک اشاره و کلیک در ابتدا برای پی‌سی در سال ۲۰۱۲ منتشر شد و سپس برای پلتفرم‌های موبایل نیز پورت شد. بازی حول محور قتل‌های سریالی می‌چرخد و این بار بی‌خانمانان نیویورک هدف اصلی داستان بازی هستند به نحوی که یک قاتل روانی که در تونل‌های متروکه نیویورک زندگی می‌کند افراد بی‌گناه و بی‌خانمان را پس از شکنجه‌های فراوان می‌کشد و در دست‌هایشان حرف Y را نقاشی می‌کند.

شما در داستان بازی در نقش فردی به نام جان هستید که به دلیل اتفاقاتی که برایش افتاده، چیزی از گذشته به یادش نمی‌آید. جان توسط شخصی به نام هنری که صاحب کمپانی خیریه‌ای است، استخدام می‌شود تا با کمک هنری و دوستش کوپر که علاقه زیادی به ماجراجویی دارد، دست به دست هم داده تا بتوانند قاتل داستان را دستگیر کنند. در این بازی شخصیت‌های متعددی ایفای نقش می‌کنند تا داستان Yesterday بسیار پخته و پیچیده جلوه کند. اتفاقات عجیب و غریب و ارتباطشان با شخصیت اصلی بازی یکی از گیج کننده‌ترین مواردی است که شما درگیرش می‌شوید.

شما در این بازی برای حل معماها و رسیدن به هدف اصلی مجبورید با شخصیت‌های متعددی و گاهی حتی دوستان خود، درگیر شوید و آن‌ها را از میان بردارید. این بازی از داستان کاملا پیچیده‌ای برخوردار است به نحوی که شما با کارهایی که در بازی انجام می‌دهید، می‌توانید پایان بازی را به طور کلی عوض کنید که یکی از ویژگی‌های همین بازی داشتن چهار پایان مختلف است. پایان‌هایی غم‌انگیز یا خوب که بسته به روند بازی کاربر دارد.

بازی موبایل Yesterday از گرافیک سه‌بعدی با جزئیات بسیار خوبی پشتیبانی می‌کند که مخاطب را برای ادامه بازی ترغیب می‌کند. محیط‌های فانتزی، طراحی شخصیت‌ها و از همه مهم‌تر موزیک متن بازی همه و همه بسیار خوب از آب درآمده و برای پلتفرم موبایل کاملا راضی کننده است.

Yesterday توانسته با تمام داستان و گیم‌پلی زیبای خود امتیاز خوب ۴.۲ را از گوگل پلی کسب کند. شما می‌توانید این بازی را با قیمت ۶.۹۹ دلار برای پلتفرم‌های اندروید و iOS از گوگل پلی استور و آیتونز خریداری کنید.

خرید بازی Yesterday از پلی‌استور | خرید از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده