نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

گیم استاپ: پلی استیشن 4 پرو شروع خوبی داشته است

فروشگاه گیم‌استاپ (GameStop) اخیرا درباره‌ی وضعیت فروش پلی‌استیشن 4 پرو و تأثیرش روی بازار کنسول پیشین صحبت کرده است.

طی نشست مالی اخیر گیم‌استاپ، مدیران این خرده‌فروشی دیدگاه‌شان را درباره‌ی عملکرد کنونی پلی‌استیشن 4 پرو در بازار مطرح کردند؛ ضمن اینکه به وضعیت فروش هدست‌های واقعیت مجازی در مجموعه‌ی‌شان هم اشاره‌ای داشتند. آن‌ها در این‌باره گفتند:

ما نظاره‌گر تقاضای بالایی برای کنسول‌های جدید بوده‌ایم. پلی‌استیشن 4 پرو آغاز خوبی داشته و [هدست‌های] واقعیت مجازی عموما کمتر از ۱۰ روز در قفسه‌ها می‌مانند.

دست‌اندرکاران گیم‌استاپ همچنین تأیید کردند که تا پیش از عرضه‌ی کنسول جدید، فروش پلی‌استیشن 4 با افت روبه‌رو شده بود؛ اما از زمان راهیابی پلی‌استیشن 4 پرو به بازار، فروش کنسول‌های این خانواده دوباره افزایش یافته است. به‌گفته‌ی آن‌ها:

در آستانه‌ی [عرضه‌ی] پلی‌استیشن 4 پرو، فروش پلی‌استیشن 4 به‌وضوح با افت روبه‌رو شد. [چنین اتفاقی] ناگزیر بود… اما پلی‌استیشن 4 پرو، پس از آغاز عرضه‌اش، دوباره شرایط مناسبی را [برای آن] فراهم کرد.

باید دید که کنسول جدید سونی طی هفته‌های پیش رو چه تغییراتی را در بازار به وجود می‌آورد و آیا می‌تواند صدرنشینی چهار ماهه‌ی ایکس‌باکس وان در آمریکا را به پایان برساند یا خیر. محصول فوق تا اینجا وضعیت خوبی را در ژاپن داشته و توانسته طی اولین هفته‌ی عرضه فروش‌اش را به رقم ۶۵ هزار دستگاه برساند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده