نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

سیمون مک‌ کوید احتمالا کارگردان فیلم جدید Mortal Kombat خواهد بود

کمپانی برادران وارنر در حال مذاکره با سیمون مک‌ کوید برای کارگردانی فیلم جدید مورتال کامبت (Mortal Kombat) است.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، سیمون مک کوید، کارگردان برجسته تبلیغات تلویزیونی، احتمالا کارگردانی فیلم جدید Mortal Kombat را بر عهده خواهد داشت. او شاید شخصیت شناخته شده‌ای نباشد، اما احتمالا با کارهای او آشنایی دارید. مک کوید کارگردانی تبلیغ تلویزیونی بسیار زیبا و فوق العاده مایکل (Michael) برای کنسول پلی‌استیشن 3 را بر عهده داشته است، این تبلیغ تلویزیونی، بخشی از کمپین تبلیغاتی سونی با عنوان زنده باد بازی (Long Live Play) بوده است. او همچنین کارگردانی تبلیغ تلویزیونی باتری دوراسل برای فیلم جنگ ستارگان (Star Wars) و یک تبلیغ برای مجموعه بازی‌های Halo را نیز بر عهده داشته است.

اولین فیلم سینمایی Mortal Kombat در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی پل دبلیو.اس. اندرسون، به روی پرده رفت و توانست کمی بیش از ۱۲۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند، دنباله این فیلم با عنوان مورتال کامبت: نابودی (Mortal Kombat: Annihilation) در سال ۱۹۹۷ به کارگردانی جان آر. لئونتی، منتشر شد، این فیلم نتوانست موفقیت فیلم اول را تکرار کند و برادران وارنر برنامه‌های خود برای ساخت دنباله‌های بیشتر برای فیلم Mortal Kombat را لغو کرد. این کمپانی در نهایت این مجموعه را با سریال اینترنتی مورتال کامبت: میراث (Mortal Kombat: Legacy) احیا کرد.

تهیه کنندگی فیلم جدید Mortal Kombat بر عهده جیمز وان، کارگردان فیلم‌هایی چون خشن ۷ (Furious 7)، (The Conjuring) و اره (Saw)، است. او پیش از این اعلام کرده بود که کمپانی برادران وارنر برای ساخت این فیلم، شتابزده عمل نخواهد کرداورن اوزیل به همراه گرگ روسو و دیوید کالاهام بر روی فیلمنامه فیلم جدید Mortal Kombat کار می‌کنند.

بازی Mortal Kombat X، جدیدترین نسخه از مجموعه بازی‌های Mortal Kombat است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. مجموعه بازی‌های Mortal Kombat توسط اد بون، خالق این مجموعه، در استودیو NetherRealm که متعلق به کمپانی برادران وارنر است، ساخته و منتشر می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده