نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

فصل سوم بازی The Walking Dead استودیو تل تیل با تاخیر عرضه خواهد شد

استودیو تل‌تیل گیمز اعلام کرد که فصل سوم بازی The Walking Dead با تاخیری یک ماهه عرضه خواهد شد.

استودیو Telltale Games اعلام کرد فصل سوم بازی The Walking Dead که قرار بود ماه جاری عرضه شود، با یک ماه تاخیر و در تاریخ ۲۰ دسامبر (۳۰ آذر) منتشر خواهد شد. نام این فصل A New Frontier است و شخصیت اصلی آن خاویر نام دارد. مرد جوانی که قصد دارد راه خود را در جهانی پر از زامبی پیدا کند.

این فصل از بازی دارای پنج قسمت خواهد بود و در تاریخ ۷ فوریه سال ۲۰۱۷ (۱۹ بهمن) نیز یک نسخه فیزیکی از آن عرضه خواهد شد. در نسخه فیزیکی بازی، اپیزود اول به صورت پیش‌فرض وجود دارد و برای بقیه قسمت‌های بازی، کد دانلود دیجیتالی در بسته فیزیکی بازی قرار گرفته است. 

کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند این بازی را برروی فروشگاه پلی‌استیشن از حالا پیش‌خرید کنند و کسانی که فصل سوم بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند فصل دوم و مجموعه Michonne را به صورت رایگان دریافت کنند. از طرف دیگر، کاربران استیم در صورت پیش‌خرید بازی از ۱۰ درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

فصل سوم بازی قرار است که علاوه بر پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی، برروی ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، iOS و اندروید نیز عرضه شود.

هنوز جزئیات بیشتری از داستان فصل سوم بازی در دسترس نیست با این حال تل‌تیل اعلام کرد که در تاریخ ۱۱ آذر و در جریان مراسم The Game Awards 2016، قسمت اول بازی به صورت کامل رونمایی خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده