نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۹

بسته الحاقی داستانی Uncharted 4 احتمالا در مورد برادر نیتن دریک خواهد بود

اخیرا یک منبع داخلی شایعه‌ای منتشر کرده مبنی بر اینکه DLC داستانی Uncharted 4 در مورد سم دریک خواهد بود.

استودیو ناتی‌داگ پیش از عرضه بازی آنچارتد ۴ اعلام کرده بود که برای این بازی هم مانند The Last of Us، یک بسته الحاقی داستانی عرضه خواهد کرد؛ بسته‌ای که کار ساخت آن از چندی پیش آغاز شده است و البته هنوز اطلاعات دقیقی از جزییات آن منتشر نشده است.

حال طبق اعلام یک منبع داخلی، ناتی‌داگ در جریان رویداد PlayStation Experience که در روز‌های ۱۳ و ۱۴ آذر در کالیفرنیا برگزار خواهد شد، قصد دارد از این بسته الحاقی رونمایی کند. طبق اعلام این منبع، داستان این DLC مستقل از بازی اصلی بوده و بر روی شخصیت ساموئل دریک، برادر نیتن، تمرکز خواهد داشت که در بازی اصلی هم حضور پررنگی داشت.

ادامه متن ممکن است داستان بازی را فاش کند

بنا به گفته این منبع، در این بسته الحاقی شاهد حضور شخصیت نیتن دریک نیز خواهیم بود و برخلاف تصور بسیاری از طرفداران، خبری از کیسی در این DLC نخواهد بود. این در حالی است که پایان آنچارتد ۴ به شکلی رقم می‌خورد که به نظر می‌رسد کیسی در ادامه نقش مهمی در بازی ایفا خواهد کرد.

پایان اسپویل

این منبع داخلی با اینکه هنوز عنوان این بسته الحاقی را نمی‌داند، ولی ادعا کرده که بسته داستانی بازی در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد و از لحاظ مدت زمان گیم‌پلی، طولانی‌تر از بسته Left Behind بازی The Last of Us خواهد بود. همچنین افراد حاضر در محل رویداد PlayStation Experience قادر به تجربه این DLC خواهند بود.

با اینکه تمامی این اطلاعات فعلا در حد شایعه هستند، ولی لورا کیت دیل، سردبیر سایت Let’sPlayVideoGames هم اعلام کرده که این اطلاعات از طریق منابع دیگری در اختیار وی نیز قرار گرفته‌اند و واقعی هستند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده