// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

Pokemon Go‌ این هفته میزبان XP دو برابر خواهد بود

طبق اعلام نیانتیک لبز، رویداد XP‌ دو برابر  از روز چهارشنبه در بازی Pokemon Go آغاز می‌شود.

نیانتیک لبز، توسعه‌دهنده بازی محبوب پوکمون گو (Pokemon Go) از روز ۲۳ نوامبر (۳ آذر) میزبان رویدادی ویژه با XP دوبرابر می‌شود. با آغاز این رویداد بازیکنان در طول ماجراجویی خود در خیابان‌ها میزان تجربه‌ی بیشتری را برای افزایش سطح دریافت خواهند کرد.

نیانتیک این رویداد را به عنوان بخشی از تشکر خود برای پشتیبانی طرفداران از زمان کسب رکود انتشار در ماه جولای برگزار می‌کند. رویداد ایکس‌پی دوبرابر تا روز ۳۰ نوامبر (۱۰ آذر) ادامه خواهد داشت.

نیانتیک در یک پست وبلاگ گفت:

این تجربه‌ای فوق‌العاده است از زمانی که ما Pokemon Go را در چند ماه گذشته و در ماه جولای عرضه کردیم. ما مشتاق هستیم برای ایجاد تجربه‌‌‌ای که تشویق به اکتشاف و ورزش (فعالیت) می‌کند.

این توسعه‌دهنده در ادامه افزود:

مفتخریم که صدها میلیون از شما بازیکنان در سرتاسر جهان به ما در این ماجراجویی ملحق شده‌اید. بنابراین می‌خواهیم از شما تشکر کنیم و چه راهی بهتر از تشکر از شما به مناسبت بزرگداشت جامعه‌ما است.

رویداد XP دو برابر به این ترتیب در جریان هفته شکرگزاری آغاز می‌شود،‌ زمانی که مردم علاقه دارند تا در رابطه با چیزهایی که برای آن متشکر هستند، صحبت کنند.

در خبری دیگر در رابطه با Pokemon Go، هر دو نسخه  iOS‌ و اندروید این بازی اخیرا یک بروزرسانی را دریافت کرده‌اند. علاوه بر این، این بازی در هشت کشور خاورمیانه نیز اکنون در دسترس قرار دارد. پوکمون گو اکنون به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. طبق گزارش‌های منتشر شده، پوکمون گو تاکنون توانسته سود ۶۰۰ میلیون‌ دلاری را در تنها ۹۰ روز  به لطف خریدهای درون‌برنامه‌ای به جیب توسعه‌دهندگان واریز کند. نیانتیک لبز اعلام کرده است که تا ماه سپتامبر ۵۰۰ میلیون بازیکن وارد Pokemon Go‌ شده‌اند.

انتظار می‌رود تا در ماه‌های آینده ویژگی های جدیدی شامل یک حالت نبرد چندنفره برای این بازی موبایل منتشر شود. نیانتیک اخیرا گفته بود که آنها Pokemon Go را بیشتر شبیه به بازی‌های MMO مانند World of Warcraft‌ می‌بینند. مایک گیگلی، رئیس بازاریابی نیانتیک در این رابطه گفت:

به نظر من طول عمر بازی پوکمون گو بیش‌ از اینکه شبیه به بازی‌های رایگان موبایل باشد، یک بازی مانند وارکرفت است. بیشتر‌ از چیزهای دیگر شبیه به MMO هستیم،  چرا که هر دو هفته یک بار محتویات جدید و بروزرسانی‌هایی برای آن عرضه می‌شود و انتشار این محتوای کلیدی را برای مدت طولانی در نظر داریم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده