نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

آنجلا باست به جمع بازیگران فیلم Black Panther پیوست

مارول استودیو از حضور آنجلا باست در فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) خبر داد.

بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Black Panther اضافه شد. مارول با انتشار خبری در وب‌سایت رسمی خود، تایید کرد که آنجلا باست در این فیلم حضور خواهد داشت. باست که برای بازی در فیلم چه ربطی به عشق دارد؟ (What's Love Got to Do with It) نامزد جایزه اسکار شده است، قرار است نقش راموندا، مادر تی‌چالا / پلنگ سیاه، را در فیلم Black Panther بازی کند. هنوز جزئیات بیشتری از نقش او در این فیلم منتشر نشده است.

کارگردانی فیلم Black Panther بر عهده رایان کوگلر، کارگردان فیلم‌هایی چون کرید (Creed) و Fruitvale Station است. پیش از این حضور چادویک بوزمن برای بازی در نقش تی‌چالا / پلنگ سیاه به همراه مایکل بی جردن برای بازی در نقش اریک کیلمانگر، لوپیتا نیونگو برای بازی در نقش ناکیا و دانای گوریرا برای بازی در نقش  اوکویه در فیلم Black Panther تایید شده بود.

علاوه بر این، مارول چندی پیش حضور چهار بازیگر دیگر به نام‌های فارست ویتاکر، بازیگر فیلم آخرین پادشاه اسکاتلند (The Last King of Scotland)، دنیل کالویا، بازیگر فیلم سیکاریو (Sicario)، وینستون دوک، بازیگر سریال مظنون (Person of Interest)، و فلورنس کاسومبا، بازیگر فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil Warدر فیلم Black Panther تایید کرده بود. اندی سرکیس نیز احتمالا برای بازی در نقش شرور و منفی یولیسیس كلا (Ulysses Klaw) باز خواهد گشت. او نخستین بار در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران (Avengers: Age of Ultron) معرفی شده بود.

Angela Bassett

باست بیشتر برای بازی در دو فیلم مالکوم ایکس (Malcolm X) و What's Love Got to Do With It شناخته شده است، او اخیرا در فیلم‌هایی چون سقوط المپیوس (Olympus Has Fallen) و لندن سقوط کرده است (London Has Fallen) و همچنین دو سریال داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) و BoJack Horseman نیز به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین سال گذشته به عنوان صداپیشه در بازی Rainbow Six Siege نیز حضور داشته است.

فیلمبرداری فیلم Black Panther از ماه ژانویه ۲۰۱۷ (دی-بهمن) آغاز خواهد شد. چادویک بوزمن در مصاحبه اخیر خود توضیح داد که پلنگ سیاه دارای یک لحن و گفتار متفاوت در صحبت کردن نسبت به لحن کنایه آمیز و طنز قهرمانان دیگر مارول مانند مرد آهنی و مرد مورچه‌ای، است و این لحن و گفتار بر روی فیلم تاثیر خواهد گذاشت. بوزمن می‌گوید:

فیلم‌های ابرقهرمانی تاریک و تیره‌تر بیشتر من را به خود جذب می‌کنند و من آن‌ها را بیشتر دوست دارم. من خوشحالم که لحن پلنگ سیاه ممکن است کمی جدی‌تری باشد.

فیلم Black Panther برای اکران در تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ (۱۳ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده