نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

تریلر Titanfall 2 بازخوردهای مثبت این بازی را به تصویر می‌کشد

سازندگان Titanfall 2 تریلری را منتشر کرده‌اند که به امتیازها و تعریف و تمجیدهای منتقدان از این بازی می‌پردازد.

مقاله مرتبط

تایتانفال 2 همچنان تلاش می‌کند تا در میان هیاهوی دو بازی Battlefield 1 و CoD: Infinite Warfare مخاطبان بیشتری را به‌سوی خودش جذب کند. بازی مجموعاً بازخوردهای بسیار خوبی را از منتقدان دریافت کرده؛ به‌طوری که متای بازی به بالای ۸۵ رسیده و هر دو بخش تک‌نفره و چندنفره‌ی آن مورد تحسین قرار گرفته است. این موردی است که استودیو ریسپاون (Respawn Entertainment)، سازنده‌ی سری تایتانفال، و الکترونیک آرتز، ناشر آن، در تبلیغات‌شان تأکید ویژه‌ای روی آن دارند و تریلر جدید بازی هم، که Encore یا «بازنواخت» نام دارد، روی همین مورد دست گذاشته است.

ویدیوی نام‌برده عملاً نماهایی را به تصویر می‌کشد که آن‌ها را در تریلرهای قبلی بازی دیده‌ایم؛ اما این‌بار این تصاویر را با گزیده‌ای از عبارت‌های تحسین‌برانگیز درباره‌ی تایتانفال 2 تماشا می‌کنیم. در یکی از این عبارت‌ها، بازی تحت عنوان «بهترین [بازی] تیراندازی [فصل] تعطیلات، از لحاظ امتیاز» به مخاطبان معرفی می‌شود.


تایتانفال 2 هم‌اکنون برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قابل خریداری است. استودیوی سازنده‌ی بازی چندی پیش عنوان کرد که شاید نسخه‌ی سوم این مجموعه هرگز ساخته نشود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده