نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

سازنده Skyrim از نینتندو سوییچ و Elder Scrolls 6 می‌گوید

تاد هاوارد اخیرا صحبت‌هایی در مورد نینتندو سوییچ داشته و گفته که Elder Scrolls 6 قطعا ساخته خواهد شد.

تاد هاوارد، سازنده بازی‌هایی چون Skyrim و Fallout، اخیرا مصاحبه‌ای با سایت Glixel داشته و در جریان آن توضیحاتی پیرامون موارد مختلفی ارائه کرده است. هاوارد در بخشی از این مصاحبه، از کنسول جدید نینتندو تعریف و تمجید کرده و اطلاعاتی هم از Elder Scrolls 6 ارائه کرده است. طبق اعلام هاوارد، وی در جریان نمایشگاه E3 توانسته بازی با کنسول جدید نینتندو را تجربه کند. این بازیساز در مورد تجربه خود گفت:

من واقعا عاشق این کنسول شدم و یکی از بهترین تجربه‌هایی بود که در جریان نمایشگاه‌های E3 داشتم. شاید حتی بتوانم بازی با این کنسول را بهترین تجربه خودم در جریان نمایشگاه‌های E3 که تا به امروز حضور داشتم معرفی کنم.

هاوارد در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که بتسدا قطعا جزو کمپانی‌هایی است که از کنسول نینتندو حمایت خواهد کرد. البته این صحبت وی موضوع جدیدی نیست و نینتندو هم قبلا اسم بتسدا را در بین کمپانی‌هایی که قرار است از کنسول جدیدش حمایت کنند، ذکر کرده است و حتی در جریان تریلر رونمایی سوییچ، شاهد پخش ویدیویی از بازی Skyrim بودیم. هاوارد در این مورد گفت:

ما قطعا از سوییچ حمایت خواهیم کرد. اگر کنسول‌های قدیمی NES را در نظر نگیریم، این اولین باری است که با نینتندو همکاری می‌کنیم. همچنین اینکه این محصول ترکیبی از کنسول خانگی/قابل‌حمل است و بازی‌ها هم روی تلویزیون و هم صفحه نمایش خود کنسول به یک شکل قابل اجرا هستند، بسیار جالب است.

هاوارد در بخش دیگری از مصاحبه خود هم به بازی Elder Scrolls 6 اشاره کرد و گفت:

قطعا پروژه‌های دیگری هم هستند که ما اکنون در حال کار روی آن هستیم. ما می‌دانیم که الدر اسکرولز چقدر در بین طرفداران ما محبوب است و قطعا روزی نسخه ششم این مجموعه را خواهیم ساخت. حتی برنامه‌هایی نیز برای این بازی داریم و من الان می‌توانم به شما دقیقا بگویم که برای این بازی چه چیزی در ذهنم دارم.

هاوارد در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که چندی پیش پیت هاینس، مدیر بازاریابی بتسدا، اعلام کرد که فعلا ساخت نسخه ششم الدر اسکرولز در برنامه‌های این کمپانی نیست.

نظر شما در مورد صحبت‌های هاوارد چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده