// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

نسخه واقعیت مجازی Fallout 4 ساخته خواهد شد

در جریان آخرین گفت و گو تاد هاوارد، وی ساخت نسخه واقعیت مجازی بازی Fallout 4 را تایید کرد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، اخیرا تاد هاوارد، کارگردان بازی Fallout 4، در گفت و گویی با سایت Glixel در حال توسعه بودن نسخه واقعیت مجازی بازی Fallout 4 را تایید کرد. در جریان این گفت و گوی از وی در مورد عرضه بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی پرسیده شد و تاد هاوارد در این باره گفت:

ما در حال حاضر به‌ واقعیت مجازی فکر می‌کنیم و باید ببینیم در آینده کارهایی که انجام می‌دهیم به چه نتیجه‌ای خواهد رسید.

در جریان نمایشگاه E3 2016 استودیو بتسدا، سازنده و ناشر بازی Fallout 4، قسمتی از این بازی را در قالب واقعیت مجازی به‌تصویر کشید. در آن دمو قابل بازی که در نمایشگاه در اختیار مخاطبان قرار داده شده بود، تمام بخش‌های بازی در دسترس نبود و حال تاد هاوارد اعلام کرده که در حال تلاش کردن هستند تا کل بازی Fallout 4 را برای واقعیت مجازی آماده سازی کنند. وی در این باره می‌گوید:

وعده‌ای که واقعیت مجازی به‌ ما می‌دهد این است که دنیایی بزرگ و خیالی را بوجود می‌آورد. وقتی شما هدست را بر روی سر خود گذاشته و بازی Fallout 4 را اجرا می‌کنید، بدین معناست که وارد دنیای عظیم فال اوت شده و می‌توانید هر کجا که دلتان می‌خواهد بروید. دموی به‌نمایش گذاشته شده آنقدر جذاب بود که تصمیم داریم کل این بازی را برای واقعیت مجازی آماده کنیم.

ما اصلا نگران این نیستیم که فروش و بازار برای نسخه واقعیت مجازی Fallout 4 چگونه خواهد بود. این بازی می‌تواند به‌تنهایی گلیم خود را از آب بیرون بکشد. ما فرصت این را داریم که یک تجربه خاص را در اختیار کاربران قرار بدهیم. ترجیح می‌دهیم این کار را انجام دهیم تا این‌که تجربیات کوچک و کم ارزش‌تری را در اختیار مخاطبان قرار بدهیم و قطعا هواداران نیز همچین موردی را از ما نمی‌خواهند.

در گذشته اعلام شده بود که احتمال دارد نسخه واقعیت مجازی فال اوت ۴ در اواخر ماه ژوئن ۲۰۱۷ میلادی عرضه شود و حال تاد هاوارد اعلام کرد که فعلا تاریخ عرضه بازی نامشخص است. همچنین این نکته را هم باید گفت که فعلا نسخه واقعیت مجازی فال اوت ۴ برای هدست واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی وایو تایید شده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده