نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

لوکاس فیلم تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم Rogue One: A Star Wars Story به نام «جین و کاسیان» را منتشر کرد.

لوکاس فیلم و دیزنی طی هفته‌های گذشته تبلیغ‌های تلویزیونی متعددی را از فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) منتشر کرده‌اند، چند روز پیش تبلیغ تلویزیونی جدید این فیلم به نام رویا (Dream) منتشر شد، حال لوکاس فیلم تبلیغ تلویزیونی دیگری را از این فیلم منتشر کرده است، این تبلیغ تلویزیونی جین و کاسیان (Jyn and Cassian) نام دارد. زمان این ویدیو ۴۶ ثانیه است و تمرکز آن بر روی دو شخصیت نیروهای شورشی است که به دنبال دزدیدن نقشه سلاح مرگبار ستاره مرگ هستند. این ویدیو حاوی تصاویر جدیدی نیز است و نفوذ مخفیانه جین و کاسیان را به نیروهای امپراطوری به نمایش می‌گذارد. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی زیبا را تماشا کنید:

|

فلیسیتی جونز نقش جین آرسو و دیگو لونا نقش کاپیتان کاسیان اندور را در فیلم Rogue One بازی می‌کنند. بن مندلسون، مدز میکلسن، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد، فارست ویتاکر، جنویو اوریلی و جیمز ارل جونز، صداپیشه شخصیت دارت ویدر، دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند. کارگردانی فیلم Rogue One بر عهده گرت ادواردز است که پیش از این کارگردانی دو فیلم هیولاها (Monsters) و گودزیلا (Godzilla) را بر عهده داشته است.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد. این در حالی است که مدتی پیش اعلام شد که این فیلم یک روز زودتر از تاریخ برنامه‌ریزی شده در بریتانیا اکران خواهد شد. مدتی پیش، باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، گفت که کمپانی دیزنی انتظار ندارد فیلم Rogue One فروش فوق العاده‌ای مانند The Force Awakens در باکس آفیس داشته باشد. فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) پس از دو فیلم آواتار (Avatar) و تایتانیک (Titanic)، سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای جهان است.

اواخر ماه مهر لوکاس فیلم تریلر سوم و نهایی فیلم Rogue One را منتشر کرد. مدتی پیش نیز تریلر جدید و بین المللی این فیلم منتشر شد که در این تریلر شاهد صحنه جدید از حضور دارت ویدر در این فیلم هستیم. علاوه بر این، نگاهی بهتر و عمیق‌تری از گذشته جین آرسو را به نمایش می‌گذارد. چندی پیش نیز، لوکاس فیلم پوستر جدید و IMAX فیلم Rogue One را منتشر کرده بود. چند روز پیش نیز، دیزنی ویدیو جدیدی از این فیلم منتشر کرد که سازندگان و بازیگران فیلم توضیحاتی در مورد داستان فیلم و علاقه خود به دنیای جنگ ستارگان را به اشتراک گذاشتند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده