نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اولین تیزر تریلر انیمیشن Cars 3 منتشر شد

کمپانی والت دیزنی اولین تیزر تریلر انیمیشن مورد انتظار ماشین‌ها ۳ (Cars 3) را منتشر کرد.

انیمیشن بعدی استودیو پیکسار، Cars 3 نام دارد که قرار است تابستان ۲۰۱۷ به روی پرد‌ه‌های سینما برود. حال این استودیو نخستین تیزر تریلر این انیمیشن را منتشر کرده است، با این حال، به نظر می‌رسد انیمیشن Cars 3 کمی متفاوت است. در این ویدیو که زمان آن ۴۹ ثانیه است، شخصیت مک‌ کوئین دچار یک تصادف وحشتناک می‌شود و چندین بار در هوا پشتک می‌زند و در طی آن قطعات ماشین شکسته و جدا می‌شوند و در هوا به سمتی پرتاب می‌شوند. پس از این صحنه دلخراش، متنی ظاهر می‌شود که نوشته است:

از این لحظه، همه چیز تغییر خواهد کرد.

شما در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر انیمیشن Cars 3 را تماشا کنید:

|

دو قسمت اول انیمیشن Cars لحن سبک‌تری داشتند که به نظر می‌رسد انیمیشن Cars 3 برخلاف دو قسمت اول خواهد بود. اولین جزئیات داستانی این انیمیشن همراه با توضیحات رسمی انیمیشن Cars 3 منتشر شده است، طبق خلاصه داستانی منتشر شده از این انیمیشن، مک کوئین پس از این تصادف وحشتناک مورد بازیابی و بهبودی قرار می‌گیرد. در بخشی از توضیحات آمده است:

لایتنینگ مک کوئین افسانه‌ای توسط نسل جدیدی از ماشین‌های مسابقه‌ای غافلگیر شده است و به طور ناگهانی از ورزشی که دوست دارد، رانده می‌شود. او برای بازگشت دوباره به مسابقات و برنده شدن در آن، به کمک یک تکنسین علاقه‌مند و جوان به نام کروز رامیرز نیاز دارد و علاوه بر آن، او از اواخر دوران افسانه‌ای هادسون هورنت و اندکی از چرخش‌های غیر منتظره آن نیز الهام گرفته است. با این وجود، موضوع و مشکل این است که در آزمایش‌ها، #۹۵ (شماره مسابقه‌ای مک کوئین) هنوز نتوانسته است که روحیه قهرمانی برای حضور و اول شدن در بزرگترین مرحله جام پیستون را دوباره بدست بیاورد.

انیمیشن Cars 3 در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت. کارگردانی این انیمیشن بر عهده برایان فی است که نخستین تجربه کارگردانی او نیز محسوب می‌شود. دنیل گرسون نیز بر روی فیلمنامه انیمیشن Cars 3 کار می‌کند. اوون ویلسون بار دیگر برای صداپیشگی لایتنینگ مک کوئین باز خواهد گشت. با این وجود هنوز صداپیشه کروز معرفی و اعلام نشده است. 

در خبری دیگر در رابطه با انیمیشن‌های پیکسار، دیزنی اعلام کرد که تاریخ اکران دو انیمیشن مورد انتظار پیکسار به نام‌های داستان اسباب‌بازی ۴ (Toy Story 4) و شگفت‌انگیزان ۲ (The Incredibles 2) جابجا شده‌اند. بدین ترتیب، انیمیشن Toy Story 4 که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۵ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود و انیمیشن The Incredibles 2 به جای آن در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده