نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

نسخه کالکتور Resident Evil 7 با قیمت ۱۸۰ دلار معرفی شد

طبق اعلام کپکام، بازی رزیدنت اویل ۷ یک نسخه کالکتور ۱۸۰ دلاری خواهد داشت که در انحصار گیم‌استاپ خواهد بود.

کپکام از نسخه کالکتور ۱۸۰ دلاری بازی Resident Evil 7 رونمایی کرده است که البته فقط در انحصار فروشگاه گیم‌استاپ خواهد بود. پیش از این اطلاعاتی از این نسخه فاش شده بود که حال سازنده و ناشر بازی رسما آن‌ها را تایید کرده است. بارز‌ترین آیتم موجود در این نسخه کالکتور، یک جعبه موزیک ۸ اینچی است که ظاهری مانند یک خانه داشته و موسیقی اصلی بازی (Aunt Rhody) را پخش می‌کند. همچنین در زمان پخش موسیقی، یک سری افکت‌های نوری نیز به لطف LED‌های تعبیه شده در این آیتم دیده می‌شوند.

آیتم جالب دیگر موجود در این نسخه، یک فلش USB به شکل انگشت است که چهار گیگابایت حافظه و ظاهری ترسناک دارد. عکس‌هایی از خانواده بیکر، تعدادی یادداشت، یک نوار VHS که می‌توان از آن برای نگه‌داری اشیای کوچک استفاده کرد و در نهایت نسخه‌ای از بازی که در قابی فلزی قرار دارد، از دیگر محتویات این نسخه کالکتور هستند.

Resident Evil 7

همچنین جعبه کلی نسخه کالکتور هم ظاهر جالبی دارد و در آن فردی را می‌بینیم که از پنجره به بیرون نگاه می‌کند. این نسخه با ارزش از رزیدنت اویل ۷ توسط کمپانی ترایفورس ساخته شده است که پیش از این نسخه‌های کالکتور بازی‌هایی چون Halo یا Mass Effect را نیز ساخته بود.

Resident Evil 7 در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد و نسخه کالکتور بازی هم در همین تاریخ در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده