نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

احتمال ساخت فیلم سینمایی The Walking Dead وجود دارد

اسکات ام. گیمپل، سازنده سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)، از احتمال ساخت نسخه سینمایی این سریال خبر داد.

پخش سریال The Walking Dead همچنان مثل گذشته با قدرت ادامه دارد و میلیون‌ها نفر هر هفته آن را تماشا می‌کنند، اما سازندگان این سریال به آینده این مجموعه پس از پایان سریال The Walking Dead فکر می‌کنند. اسکات ام. گیمپل، سازنده این سریال، به تازگی مصاحبه‌ای را با وب‌سایت کامیک‌بوک انجام داده است، پس از اینکه از وی سوال شد که آیا طرفداران شانس این را خواهند داشت که یک نسخه سینمایی از مجموعه The Walking Dead را در آینده تماشا کنند، گیمپل در پاسخ گفت:

این سوال همیشه مطرح می‌شود. من مطمئن هستم که به طریقی روزی این اتفاق خواهد افتاد و من فکر می‌کنم که این امر می‌تواند جالب و هیجان انگیز باشد.

گیمپل همچنین به شوخی کسانی که انتظار دارد در نسخه سینمایی The Walking Dead حضور داشته باشند و ما آن‌ها را در این فیلم مشاهده کنیم، نیز معرفی کرد، او همچنین اشاره‌ای به یکی از شخصیت‌های گذشته سریال The Walking Dead نیز داشت. او گفت:

ویلیام شاتنر را برای بازی در نقش ریک مشاهده خواهیم کرد. ما ادوارد جیمز آلموس را برای نقش دریل داریم و متیو فاکس در نقش فرماندار ظاهر خواهد شد. 

the walking dead

حتی اگر روزی نسخه سینمایی The Walking Dead ساخته شود، در حال حاضر کمی بعید است که این اتفاق رخ دهد. شبکه AMC چندی پیش این سریال را برای فصل هشتم تمدید کرد، پخش فصل هشتم سریال The Walking Dead قرار است از پاییز سال آینده آغاز شود. چندی پیش رابرت کرکمن، خالق مجموعه The Walking Dead، در مصاحبه‌ای از پایان بندی متفاوت این سریال با کامیک آن خبر داد. او در این رابطه می‌گوید:

امیدوارم زمانی که سریال به اتمام می‌رسد، کامیک‌ها کماکان ادامه پیدا کنند. قبل از پیدایش سریال، کامیک‌ها کامیک بودند و پس از پایان سریال هم تلاش خواهم کرد تا کامیک باقی بمانند. من می‌دانم چگونه کامیک‌های The Walking Dead را به سر برسانم، اما جزئیاتش را به هیچ کس نمی‌گویم؛ چراکه نمی‌خواهم پایانش را ابتدا در داخل سریال ببینم! اگر سریال در نقطه پایانی خود بود و کامیک‌ها نیز کماکان در جریان بودند، آن‌وقت با اسکات گیمپل (از تهیه‌کنندگان اجرایی و فیلم‌نامه‌نویسان) در گوشه‌ای می‌نشستیم و من هم وانمود می‌کردم که هیچ ایده‌ای برای انتهای کامیک‌ها ندارم و با هم فکر می‌کردیم تا به داستان جدیدی برای پایان‌بندی‌ها برسیم!

پخش فصل هفتم سریال The Walking Dead از ماه اکتبر آغاز شده است و تا به امروز ۵ قسمت آن به روی آنتن رفته است. قسمت آغازین فصل هفتم این سریال بسیار بحث برانگیز بود و سوالات زیادی در مورد خشونت بالای آن از سازندگان سریال شد. با این حال، ۲۰.۸ میلیون نفر بیننده این قسمت را تماشا کردند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده