نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

در The Game Awards 2016 بیشتر شاهد نمایش گیم پلی بازی‌ها خواهیم بود

مراسم The Game Awards از این پس به جای نشان دادن تریلر‌های سینمایی، روی نمایش گیم‌پلی تمرکز خواهد داشت.

جف کایلی، مجری مراسم The Game Awards، اعلام کرده که در مراسم امسال، تمرکز بیش‌تر روی نشان دادن گیم‌پلی بازی‌ها خواهد بود. چرا که آن‌ها از اتفاقاتی که در مورد No Man's Sky رخ داد و نمایش‌های این بازی تفاوت زیادی به محصول نهایی داشت، درس گرفته و قصد دارند از این پس به جای نشان دادن ویدیو‌های سینمایی که شاید با کیفیت محصول متفاوت باشند، گیم‌پلی بازی‌ها را به نمایش بگذارند.

کایلی در مصاحبه اخیر خود با سایت پولیگان گفت:

من اخیرا خیلی در مورد بازی No Man's Sky فکر کرده و به این نتیجه رسیده‌ام که شخص من نقش زیادی در ایجاد هایپ پیرامون این بازی داشتم و با نشان دادن تریلر‌های سینمایی که تفاوت زیادی با کیفیت نهایی این محصول داشتند، باعث گمراهی گیمر‌ها شدم. به همین دلیل هم از امسال تصمیم گرفته‌ام تا دیگر چنین نمایش‌هایی را نشان نداده و بیشتر روی نشان دادن گیم‌پلی بازی‌ها تمرکز کنم.

جف کایلی پیش از این برنامه VGX Awards را که از شبکه اسپایک پخش می‌شد اجرا می‌کرد که پس از توقف این برنامه در سال ۲۰۱۳، وی مراسم خود با نام The Game Awards را پی‌ریزی کرد و از ۲۰۱۴ به بعد هر ساله در این مراسم بهترین‌های سال را انتخاب می‌کند. بازی No Man's Sky اولین بار در جریان VGX Awards معرفی شده و اولین تریلر آن هم در The Game Awards نمایش داده شده بود. کایلی در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که با نظر طرفداران در مورد کیفیت این بازی موافق بوده و حتی این مساله را به شان ماری نیز گفته است که در زمان معرفی No Man's Sky و با اطلاعاتی که سازندگان از آن ارائه کرده بودند، انتظار بسیار بالاتری از کیفیت نهایی این محصول می‌رفت:

من تیم سازنده این بازی را که در مجموع هشت نفر بودند می‌شناختم و می‌دانستم که آن‌ها هرگز قادر نخواهند به آن محصول عظیمی که در نظر دارند دست پیدا کنند.

کایلی در ادامه اشاره کرد که ایجاد هایپ نامتعارف، فقط در دنیای بازی‌های ویدیویی دیده نمی‌شود و محصولات دیگر نیز چنین موردی را تجربه می‌کنند:

به عنوان یک مثال از این مورد در سینما، می‌توان به فیلم Suicide Squad اشاره کرد. زمانی که اولین تریلر این فیلم توسط وارنر پخش شد، همه بی‌نهایت هیجان‌زده بودند ولی در نهایت فیلم آن چیزی که تصور می‌شد نبود.

کایلی در نهایت دوباره به نمایش گیم‌پلی بازی‌ها در The Game Awards 2016 اشاره کرد:

حس می‌کنم طرفداران از تغییراتی که در نوع نمایش ویدیو بازی‌ها اعمال کرده‌ایم هیجان‌زده خواهند شد. هدف ما این است که بیش‌تر گیم‌پلی بازی‌ها را نشان دهیم و حتی شاهد نمایش اولین ویدیو گیم‌پلی از برخی بازی‌ها نیز خواهیم بود که فردی آن‌ها را بازی خواهد کرد و ویدیویی چهار یا پنج دقیقه‌ای از روند گیم‌پلی نمایش داده خواهد شد.

مراسم The Game Awards 2016 در تاریخ ۱۱ آذر برگزار خواهد شد و شما می‌توانید لیست نامزد‌های این مراسم را در زومجی مشاهده کنید. مراسم امسال با اینکه پخش زنده تلویزیونی نخواهد داشت، ولی از طریق سرویس‌های مختلفی چون توییتر، فیسبوک، توییچ، یوتیوب و ایکس‌باکس لایو و پلی‌استیشن نتورک به صورت زنده استریم خواهد شد. همچنین برای اولین بار این مراسم به صورت واقعیت مجازی نیز قابل مشاهده خواهد بود.

نظر شما در مورد صحبت‌های کایلی چیست؟


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده