// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر روز عرضه بازی Killing Floor 2

ویدیو روز عرضه بازی Killing Floor 2 محیط تاریک و خشونت آمیز بازی را به‌تصویر می‌کشد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Killing Floor 2، بالاخره این بازی از حالت دسترسی زودهنگام خارج شد و به‌صورت رسمی بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 در تاریخ ۲۸ آبان ماه (۱۸ نوامبر میلادی) عرضه شد. در همین راستا تریلری منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

در ویدیو روز عرضه بازی می‌توانید دنیای تاریک و خشونت آمیز آن را تماشا کنید. جایی که بازیکنان با استفاده از اسلحه‌های خود زدز (نام موجودات داخل بازی)ها را تکه تکه می‌کنند. اگر زیاد اهل خشونت نیستید، شعله افزار بازی بهترین سلاح برای شماست زیرا می‌توانید کوهی از زدزهای کباب شده را در محیط بازی بوجود آورید. یکی از ویژگی‌های مهم این بازی اکشن بالا و نفس‌گیر آن است که در تریلر روز عرضه بازی هم کاملا مشهود است. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید:

|

استودیو تعاملی تریپ‌وایر، سازنده بازی Killing Floor 2، در این باره می‌گوید:

ما بازی Killing Floor 2 را با تمام وجود ساختیم و بازخوردهای کاربران در طول دوران دسترسی زودهنگام بازی واقعا برای ما با ارزش و گران‌بها بود و حال، عرضه بازی واقعا ما را هیجان زده کرده است. ما با ساخت Killing Floor 2 یک بازی با اکشن فوق العاده را برای مخاطبین قدیمی این مجموعه فراهم ساختیم و همچنین به مخاطبین جدید فرصت این را داده‌ایم تا بتوانند یک بازی خشونت آمیز و سریع را تجربه کنند، موردی که خیلی از طرفداران این سبک عاشق آن هستند. عرضه این بازی بر روی پی‌سی و اولین بار بر روی کنسول‌ها از طریق پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو نمادی است برای آینده استودیو ما.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده