نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۲

رییس استودیو سازنده Halo از سمت خود استعفا داد

جاش هولمز، رییس استودیو ۳۴۳ اینداستریز، از سمت خود استعفا داد تا بتواند به عنوان یک بازیساز مستقل فعالیت کند.

جاش هولمز، رییس استودیو ۳۴۳ اینداستریز بود که سابقه ساخت بازی موفق Halo 5: Guardians در کارنامه آن دیده می‌شود. حال هولمز پس از ۷ سال حضور در این استودیو، از سمت خود استعفا داده تا بتواند از این پس به عنوان یک بازیساز مستقل فعالیت کند. وی در این مورد گفت:

من تک تک روز‌هایی را که در این استودیو روی بازی‌های هیلو کار کرده‌ایم، دوست داشته‌ام. با این حال تصمیم گرفته‌ام تا از این پس مسیر متفاوتی را طی کنم. من این ماه از ۳۴۳ اینداستریز جدا می‌شوم و قصد دارم به عنوان یک بازیساز مستقل فعالیت کنم.

البته هولمز هنوز جزییاتی از اهداف آینده خود ارائه نکرده است و مشخص نیست که آیا وی استودیو جدیدی تاسیس خواهد کرد یا اینکه قرار است به یکی از استودیو‌های مستقل وارد شود. جایگزین هولمز در ۳۴۳ اینداستریز، کریس لی خواهد بود که وی هم سابقه طولانی از حضور در این استودیو دارد و روی نسخه‌های چهارم و پنجم Halo کار کرده است. هولمز در مورد انتصاب لی به این سمت گفت:

کریس سابقه طولانی از حضور در این استودیو دارد و من یقین دارم که استودیو با رهبری وی کماکان روز‌های خوبی خواهد داشت.

کریس لی هم پس از انتصاب به این سمت، بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت:

من خوشحال هستم که می‌توانم در کنار تیم بازیسازی فوق‌العاده استودیو و طرفدارانی که عاشق سری هیلو هستند، نقشی در شکل‌گیری آینده این مجموعه داشته باشم. به‌زودی اطلاعات بیش‌تری از برنامه‌هایمان برای این بازی ارائه خواهیم کرد.

همچنین بانی راس، مدیر کل ۳۴۳ اینداستریز هم اعلام کرده که هولمز در طول ۷ سال حضور خود در این استودیو یک رهبر عالی بوده است. وی همچنین ضمن قدردانی از فعالیت‌های هولمز، برای وی در ماجراجوی جدیدش آرزوی موفقیت کرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده