// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

تخفیف های جمعه سیاه سونی از پنجشنبه آغاز خواهد شد

سونی از روز پنجشنبه میزبان تخفیف‌های جمعه سیاه پلی‌استیشن خواهد بود.

کم کم به جمعه سیاه نزدیک شده و شبکه‌های بازی نظیر پلی‌استیشن نتوورک تخفیف‌های خود را آغاز خواهند کرد. معمولا تخفیف‌های جمعه سیاه جز اصلی‌ترین تخفیف‌ها برای کاربران به‌حساب می‌آید زیرا بازی‌ها با درصدهای بالایی تخفیف خورده و علاقه‌مندان براحتی می‌توانند با پرداخت هزینه‌های کمتر، بازی مد نظر خود را خریداری کنند.

در همین راستا یک ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای از سوی شعبه اروپای پلی‌استیشن منتشر شده که در آن توضیحاتی در مورد تخفیف‌های جمعه سیاه داده شده است. جالب‌ترین نکته این ویدیو این است که فعلا تاریخ اعلام شده برای آغاز تخفیف‌های جمعه سیاه که پنجشنبه همین هفته است، برای اروپا بوده و هنوز تاریخ این تخفیف‌ها برای کاربران آمریکا منتشر نشده است. همچنین سونی اعلام کرده که امسال بازی‌ها تا سقف ۶۰ درصد تخفیف خواهند خورد.

تخفیف‌های جمعه سیاه سونی در سال گذشته آن‌چنان جالب نبود ولی باز می‌توانستیم بازی‌های خوب را با تخفیف‌های قابل قبولی خریداری کنیم. امیدواریم امسال سونی با در نظر گرفتن بازی‌های عرضه شده جدید، تخفیف‌های خوبی را بر روی آن‌ها اعمال کند تا کاربران پلی‌استیشن بتوانند براحتی بازی‌های مورد علاقه خود را خریداری کنند. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوطه را در زومجی تماشا کنید:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده