// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

Dishonored 2 ماه آینده آپدیت جدیدی دریافت می‌کند

در ماه آینده یک بروزرسانی جدید برای بازی Dishonored 2 در نظر گرفته شده که حالت New Game + را به‌بازی اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار منتشر شده از بازی Dishonored 2، استودیو آرکین و بتسدا، سازنده و ناشر این بازی، اعلام کرده‌اند که در ماه آینده بروزرسانی را برای بازی به‌صورت رایگان منتشر خواهند کرد که تغییراتی را در گیم‌پلی بازی بوجود خواهد آورد. همچنین در این راستا ویدیویی بنام Play Your Way منتشر شده است.

همانطور که از اسم ویدیو منتشر شده مشخص است، این تغییرات باعث می‌شود تا بتوانید نوع و استایل بازی کردن خود را انتخاب کنید. اولین قدم و مهم‌ترین تغییر در گیم‌پلی اضافه شدن حالت New Game + به‌بازی است. پس از دریافت این بروزرسانی می‌توانید از اول باتمام قابلیت‌ها و بروزرسانی‌های خود به‌بازی کردن بپردازید ولی، درجه سختی بازی نسبت به قبل فرق کرده است.

همچنین در اول بازی پس از اولین ورود خود به‌دنیای Void از بازیکن پرسیده می‌شود آیا قصد دارد با استفاده از قدرت‌های خود به‌بازی کردن بپردازد یا خیر که شما با توجه به بازی‌ کردن خود، به‌این سوال جواب می‌دادید. حال باتوجه به‌اضافه شدن New Game + استفاده کردن یا نکردن از قدرت‌ها نقش پررنگ‌تری را ایفا می‌کند. دشمنان دیگر آن سربازان ساده‌ای نیستند که بتوانید آن‌ها را براحتی از پای درآورید. اگر فقط ازطریق اسلحه‌های خود به‌مبارزه کردن و انجام مخفی کاری‌ها بپردازید، کار شما بیش از پیش سخت‌تر خواهد شد. در ادامه می‌توانید با تماشا کردن این ویدیو تغییرات را ملاحضه کنید:

|


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده