نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی موبایل Fantastic Beasts عرضه شد

بازی موبایل Fantastic Beasts: Cases From the Wizarding World همزمان با اکران فیلم Fantastic Beasts عرضه شد.

زمانی که کمپانی برادران وارنر در سال ۲۰۱۳ فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) را معرفی کرد، گفت که همزمان با اکران این فیلم یک بازی نیز عرضه خواهد شد که حال مشخص شده این اثر، در اصل یک بازی موبایل رایگان با نام Fantastic Beasts: Cases From the Wizarding World است. این بازی موبایل مخصوص دستگاه‌های اندروید و iOS است و توسط استودیو مدیاتونیک، سازنده بازی Fable Fortune، توسعه یافته است.

سبک بازی Fantastic Beasts: Cases From the Wizarding World ماجراجویی اشیای پنهان (Hidden Object) است که در آن گیمر به منطقه‌های شناخته‌شده دنیای هری پاتر چون کوچه دیاگون، هاگزمید و لیکی کالدرون می‌رود و باید مانند دیگر بازی‌های این سبک، اشیای مختلفی را در آن‌ها پیدا کند. سازنده بازی در توصیف آن گفته است:

مانند دیگر بازی‌های سبک Hidden Object، گیمر‌ها باید اشیایی مختلفی را در صحنه‌ها پیدا کرده و سپس شواهد مختلف را آنالیز کنند. همچنین ویژگی‌هایی چون خواندن وِرد یا آماده کردن انواع معجون‌ها نیز در بازی وجود دارد. به‌علاوه با وارد شدن به حساب کاربری فیسبوک و همگام‌سازی آن با بازی، می‌توانید روند پیشرفت دوستان‌تان را مشاهده کرده و تجریبات خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده