// پنجشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Ski Safari 2

بازی Ski Safari 2 از آن دسته از بازی‌هایی است که به دلیل خوش ساخت بودن و کنترل بسیار دقیق شخصیت بازی، می‌تواند شدیدا اعتیادآور باشد و ساعت‌ها شما را پای تلفن همراه خود نگه دارد.

در سال ۲۰۱۲ اولین نسخه بازی Ski Safari توسط کمپانی دفینت دولپمنت (Defiant Development) برای گوشی‌های موبایل در سبک آرکید منتشر شد و توانست امتیاز خوب ۴.۷ را در گوگل‌پلی برای این پلتفرم از آن خود کند. با خبر موفقیت این بازی استودیو تازه کار اسلیپی زد تصمیم به ساخت نسخه دوم بازی گرفت و آن را در  سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. می‌توان ادعا کرد که Ski Safari 2 توانسته موفقیت نسخه اول را تکرار کند.

ski safari 01

این بازی نسبت به نسخه اول خود دارای تغییراتی است. شما می‌توانید از بین دو شخصیت موجود در اول بازی به نام‌های اسون و اوانا که از قرار معلوم باهم خواهر و برادر هستند، یکی را انتخاب کرده و وارد بازی شوید. داستان بازی هم از این قرار است که یک غول یخی در اول بازی شما را برای آشنایی بیشتر با محیط بازی همراهی می‌کند. پس از انتخاب شخصیت مورد علاقه خود می‌توانید از بین اسنوبرد و چوب اسکی یکی را انتخاب کرده و وارد دنیای برفی و آرام بازی شوید.

آغاز بازی با یک فرار همراه است، چرا که کلبه چوبی شما توسط بهمن از بین می‌رود و شما هم برای زنده ماندن ناچار به گریز هستید و باید از موانع متعددی که در سر راه شما قرار دارند عبور کنید. این بازی به مانند بازی معروف Temple Run دارای طراحی و گرافیک بسیار زیبا است که شما را در فضای برفی محیط بازی فرو می‌برد. در عین حال این دو بازی تفاوت‌هایی هم نسبت به یکدیگر دارند. یکی از این تفاوت‌ها زاویه دوربین سه بعدی در Temple Run و دوربین دو و نیم بعدی در Ski Safari 2 است.

ski safari 02

Ski Safari 2 هیچ وقت به اتمام نمی‌رسد و شما می‌توانید با هر بار بازی کردن امتیازهای بیشتری توسط جمع‌آوری سکه ها کسب کنید تا از فروشگاه داخل بازی برای خود لباس‌های متنوع و تجهیزات اسکی جدید خریداری کنید. اگر می‌خواهید بازی را به تنهایی پیش ببرید امید زیادی به زنده ماندن نداشته باشید به دلیل اینکه در حین بازی، هر بار که مانعی باعث توقف شما شود، خطر مرگ را بیشتر حس خواهید کرد. اما خبر خوب این است که شما در این بازی تنها نیستید. دوستان زیادی مثل پنگوئن، عقاب و غول یخی به ظاهر عصبانی شما را در فرار از چنگ بهمن مرگبار یاری می‌دهند.

بازی Ski Safari 2 را می توانید به صورت رایگان از گوگل پلی و آیتونز برای گوشی اندروید یا iOS خود دریافت کنید.

دانلود بازی Ski Safari 2 از پلی‌استور | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده