نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

گوگل تاریخ عرضه و قیمت هدست Daydream View را اعلام کرد

هدست واقعیت مجازی Daydream View گوگل هفته آینده عرضه خواهد شد.

کمپانی گوگل تقریبا یک ماه پیش هدست واقعیت مجازی Daydream View خود را معرفی کرد. این هدست که مخصوص گوشی‌های موبایل است، تحت پلتفرم Daydream کار می‌کند که بخشی از سیستم عامل اندروید نوقا است. این هدست با گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل قابل استفاده است و البته در آینده گوشی‌های دیگری نیز از آن پشتیبانی خواهند کرد. حال طبق اعلام رسمی گوگل، این هدست در تاریخ ۲۰ آبان (۱۰ نوامبر) رسما وارد بازار کشور‌های استرالیا، کانادا، آلمان، انگلیس و آمریکا خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با قیمت ۷۹ دلار از خرده‌فروشی‌ها خریداری کنند.

این هدست فعلا فقط در رنگ طوسی عرضه می‌شود و تا پایان سال، رنگ‌های سفید و قرمز آن نیز عرضه خواهند شد. همچنین قسمت ماسک این هدست که روی سر قرار می‌گیرد قابل شستشو است و در کل Daydream View به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. در کنار این هدست یک کنترلر نیز عرضه می‌شود که دو کلید روی آن قرار دارد.

گوگل همچنین از اپ‌هایی که در زمان عرضه برای این هدست در دسترس خواهند بود نیز رونمایی کرد؛ یکی از این اپ‌ها Hulu VR است که تمامی برنامه‌های سرویس Hulu را شامل می‌شود. به‌علاوه نسخه‌های واقعیت مجازی یوتیوب و گوگل پلی موویز و همچنین یک برنامه مخصوص نیویورک تایمز، گاردین و وال استریت ژورنال نیز برای این هدست در دسترس خواهند بود. Daydream View همچنین یک نسخه ویژه از فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them و بازی‌های Need for Speed: No Limits VR و Gunjack 2: End of Shift را نیز دریافت خواهد کرد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده