نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۸

سازنده Journey اولین تصویر از بازی بعدی خود را منتشر کرد

استودیو Thatgamecompany، سازنده بازی Journey، اولین تصویر از بازی بعدی خود را منتشر کرد.

استودیو Thatgamecompany با اینکه اسم عجیبی دارد (!)، اما خالق بازی‌های بزرگی چون Journey، Flower و Flow است. به همین دلیل هم افراد زیادی منتظر پروژه بعدی این استودیو هستند که هنوز اطلاعاتی از آن ارائه نشده است. ولی این استودیو امروز یک اکانت توییتر برای بازی بعدی خود ساخته که فعلا با نام «Thatnextgame» شناخته می‌شود و در این اکانت اولین تصاویر از این بازی را منتشر کرده است:

Thatnextgame

Thatnextgame

با اینکه هنوز جزییاتی از این بازی ارائه نشده، اما در توضیحات صفحه توییتر Thatnextgame به عنوان یک بازی چندنفره و مولتی‌پلتفرم معرفی شده است که در آن «فداکاری و ایثار» نقش مهمی دارد. این قضیه به نوعی از عکس‌های بازی هم قابل برداشت است و در یکی از تصاویر شمعی را در حال روشن کردن شمع دیگر می‌بینیم و تصویر بعدی هم تعدادی کاراکتر را نشان می‌دهد که دست‌های یکدیگر را گرفته‌اند.

آخرین بازی که توسط Thatgamecompany عرضه شد، Journey بود که در سال ۲۰۱۲ برای پلی‌استیشن 3 و سه سال بعد هم برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد. سازنده بازی در سال ۲۰۱۲ اعلام کرد که قصد دارد بازی بعدی خود را با بودجه ۵/۵ میلیون دلار ساخته و شخصا منتشر کند. همچنین جنووا چِن، بنیان‌گذار این استودیو، چندی پیش اعلام کرد که هدف آن‌ها این است که همه عاشق بازی‌های ویدیویی شوند:

مردم علاقه زیادی به خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم نشان می‌دهند و اینکه می‌بینم دوستانم سراغ بازی‌های ویدیویی نمی‌روند من را ناراحت می‌کند. به همین دلیل دوست دارم بازی‌هایی بسازم که فقط مختص مخاطبین کم سن و سال نباشد و بتواند همه اقشار را به بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند است. اینکه بازی‌های برای افراد بزرگسال بسازیم، وظیفه ما بازیسازان است و برای رسیدن به این هدف نیاز به خلق سبک‌های جدیدی داریم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده