نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

تریلر جدید فیلم Wonder Woman همزمان با اکران Doctor Strange منتشر می شود

تریلر دوم و جدید فیلم زن شگفت‌انگیز (Wonder Woman) همزمان با اکران فیلم دکتر استرنج (Doctor Strange) منتشر خواهد شد.

فیلم Doctor Strange، جدیدترین فیلم از دنیای سینمایی مارول است که جمعه این هفته در آمریکای شمالی به روی پرده خواهد رفت، این فیلم توانسته است نظر منتقدان را جلب کند و نقدهای مثبتی را دریافت کند و با استقبال تماشاگران در سراسر جهان نیز روبرو شده است. در همین حال، فیلم Wonder Woman، فیلم بعدی دنیای سینمایی دی‌سی، در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت و گل گدوت را بار دیگر در نقش زن شگفت‌انگیز در اولین قسمت فیلم مستقل این ابرقهرمان مشاهده خواهیم کردیم. 

رقابت مارول و دی‌سی در بازارهای مختلفی از جمله فیلم، سریال، کتاب‌های کامیک و غیره در جریان است، با این حال به نظر می‌رسد که دو کمپانی تمایل دارند رقابت خود را در سینما بیش از گذشته ادامه دهند و تمرکز خود را روی گسترش دنیاهای سینمایی خود قرار دهند. با این وجود، تبلیغ جدیدترین فیلم دی‌سی قرار است همزمان با اکران آخرین فیلم از دنیای سینمایی مارول نمایش داده شود.

طبق خبری که وب‌سایت تریلر ترک منتشر کرده است، تریلر جدید فیلم Wonder Woman در حال حاضر طبقه بندی شده است و قرار است اولین بار با اولین نمایش فیلم Doctor Strange در سینماها پخش شود و سپس به صورت آنلاین در کانال یوتیوب برادران وارنر منتشر خواهد شد. هرچند طبق تویت اخیر پتی جنکینز، کارگردان فیلم Wonder Woman، تریلر جدید این فیلم به صورت آنلاین روز پنج شنبه این هفته منتشر خواهد شد. با این حال، پیش از این تصور می‌شد که تریلر جدید فیلم Wonder Woman همزمان با اکران فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها (Fantastic Beasts and Where To Find Them)، دیگر فیلم برادران وارنر که قرار است در ماه نوامبر اکران شود، پخش می‌شود، اما ظاهرا این تبلیغ جدید قرار است قبل از اکران این فیلم منتشر شود.

wonder woman

این وب‌سایت در ادامه اضافه کرد که زمان این تریلر ۲ دقیقه و ۲۴ ثانیه خواهد بود. هرچند اطلاعات زیادی از تریلر جدید فیلم Wonder Woman منتشر نشده است، با این وجود انتظار می‌رود شاهد صحنه‌های اکشن بی شماری باشیم و همچنین از شخصیت منفی و شرور این فیلم نیز رونمایی شود. اولین تریلر فیلم Wonder Woman در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال در اواخر ماه جولای منتشر شد که احتمالا بخش زیادی از این تریلر را دوباره در تریلر جدید این فیلم مشاهده خواهیم کرد.

دی‌سی و برادران وارنر در طول سال ۲۰۱۶ میلادی دو فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و جوخه انتحار (Suicide Squadرا اکران کرده‌اند، با وجود عملکرد بسیار خوب این دو فیلم در باکس آفیس، منتقدان چندان روی خوشی به آن نشان نداده‌اند و نقدهای ضعیف و متوسطی را دریافت کرده‌اند. با این حال، بسیاری از طرفداران امید دارند که فیلم Wonder Woman بتواند هم با استقبال تماشاگران روبرو شود و هم نقدهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کند. گل گدوت نخستین بار در فیلم Batman v Superman در نقش پرنسس دایانا / زن شگفت‌انگیز ظاهر شد و علاوه بر فیلم Wonder Woman در فیلم لیگ عدالت (Justice League) نیز حضور خواهد داشت.

فیلم Doctor Strange روز جمعه، ۴ نوامبر (۱۴ آبان)، در آمریکای شمالی به روی پرده خواهد رفت و فیلم Wonder Woman در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶) اکران خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده