// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Injustice Gods Among Us

بازی موبایل Injustice: Gods Among Us ساخته استدیو ندرلم با تمام وجود آمده تا تجربه یک بازی مبارزه‌ای نفس گیر را برای تمام طرفداران دی‌سی به ارمغان بیاورد.

کمتر کسی پیدا می‌شود که با دنیای دی‌سی و ابر قهرمان‌های آن آشنایی نداشته باشد. بتمن، سوپرمن، لنترن‌سبز و رابین هرکدام ما را یاد بازی‌ها و فیلم‌هایی می‌اندازد که بی‌اغراق یکی از هیجان انگیزترین و بهترین لحظه‌های زندگی را با آنها سپری کرده‌ایم. کمپانی برادران وارنر خالق دنیای دی‌سی با پیشینه بسیار غنی سال‌ها است که با شخصیت‌های فرا بشری هوادارانش را مجذوب دنیای پر زرق و برق خود کرده و با تولید و انتشار بازی‌ها و فیلم‌های دست اول همیشه ابتکار عمل را در این حوزه در اختیار داشته است.

injustice gameplay 01

بازی Injustice: Gods Among Us در سبک مبارزات تن به تن حول محور قهرمانان دی‌سی است که در آخرین آپدیت ارائه شده از سوی برادران وارنر شخصیت‌های فیلم Suicide Squad هم به بازی اضافه شده‌اند. (برای اطلاع از شخصیت‌های اضافه شده به بازی مطلب بروزرسانی بازی موبایل Injustice: Gods Among Us با محوریت فیلم Suicide Squad منتشر شد را حتما بخوانید).

داستان بازی از آن‌جایی شروع می‌شود که دشمن خونین بتمن یعنی جوکر، با یک سلاح اتمی تمام مردم را به کشتن می‌دهد و در ادامه کارهای وحشیانه‌اش ارتشی درست می‌کند تا کل دنیا را با خاک یکسان کند. و اما در طرف مقابل داستان، قهرمانی به اسم سوپرمن وجود دارد که برای نابودی جوکر دست به هرکاری می‌زند و سرانجام در طی یک جنگ بزرگ موفق به متوقف کردن جوکر می‌شود. اما از بخت بد آقای سوپرمن، در همین حین بتمن وارد داستان بازی می‌شود و به دلیل اینکه در زمان بد، در مکان بدی قرار می‌گیرد تمامی این اتفاق‌ها را از چشم سوپرمن می‌بیند.

داستان بازی به همراه یک گیم‌پلی با گرافیک خیره کننده و طراحی‌هایی با جزئیات بسیار، به‌همراه نورپردازی و افکت‌های بی‌نظیر و یک موسیقی دلچسب که درخور دنیای دی‌سی است، دنبال می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به نبردهای نفس‌گیر و سخت، قابلیت ارتقا توانایی شخصیت‌ها و بدست آوردن پاورهای ویژه برای ارتقا شخصیت‌ها اشاره کرد که همه نمایانگر تلاش استدیو سازنده برای هرچه بهتر نشان دادن درگیری‌های بین شخصیت‌ها و داستان بازی است.

injustice gameplay 02

گیم‌پلی بازی به این صورت است که برای هر نبرد باید سه شخصیت انتخاب شود تا با آن‌ها وارد بازی شوید. این سه شخصیت در حین مبارزه قابلیت تعویض شدن را دارند. شما باید قبل از به اتمام رسیدن جان هر شخصیت سریعا شخصیت جدید را جایگزین کنید تا با آن بازی را ادامه دهید. در این بازی با ضربه زدن‌های متعدد و پر شدن توانایی‌ منحصر به فرد یک شخصیت که در زیر صفحه نمایش نشان داده می‌شود، می‌توانید هرچه زودتر دشمنانتان را از پای درآورید.

این بازی به لطف استدیو سازنده دارای بخش مولتی پلیر است که کاربران می‌توانند با ساخت یک حساب کاربری برای خود در بازی وارد شده و با افراد واقعی در دنیای دی‌سی به چالش کشیده شوند. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا و دانلود کنید.

|

بازی Injustice: Gods Among Us توانسته در گوگل پلی امتیاز بسیار خوب 4.4 را از آن خود کند و در کنار بازی MORTAL KOMBAT X قرار بگیرد. شما می‌توانید این بازی را از پلی استور و آیتونز به صورت رایگان برای گوشی‌ هوشمند اندروید یا iOS خود دریافت کنید.

دانلود بازی Injustice: Gods Among Us از پلی‌استور | دانلود از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده