نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

تهیه کننده The Witcher 3 اعتقاد دارد Cyberpunk 2077 فوق العاده خواهد بود

در جریان مراسم پیش از آغاز جوایز Golden Joystick تهیه کننده Cyberpunk 2077 صحبت‌هایی درباره بازی کرده است.

جان میمز، تهیه کننده اجرایی بازی‌های The Witcher 3: Wild Hunt و Cyberpunk 2077، پیش از آغاز مراسم جوایز Golden Joystick (جوی‌استیک طلایی)، درباره پروژه جدید خود و استودیو سی دی پراجکت رد یعنی سایبرپانک 2077 اظهار نظر کرده بود. وی در این مصاحبه اعلام کرد که تعداد بسیاری زیادی از توسعه‌ دهندگان استودیو آنها مدت‌ها است که در حال کار برروی بازی The Witcher 3 هستند و از دنیای فانتزی - قرون‌وسطایی و فانتزی خسته شده‌اند. به همین دلیل بازی Cyberpunk 2077 می‌تواند به آنها یک فضای کاملا جدید و هیجان‌انگیزی برای کار کردن بدهد. به همین دلیل است که بسیاری از توسعه‌دهندگان CD Projekt Red درباره این بازی هیجان زده‌اند.

هنگامی‌ که مجری برنامه اصرار کرد که میمز اطلاعات بیشتری درباره بازی جدید استودیو سی دی پراجکت رد ارائه بدهد، وی به شوخی گفت هر چیزی در رابطه با بازی بگوید، احتمالا سر وی را قطع خواهند کرد اما در انتها گفت که مطمئن است که این بازی تبدیل به اثری فوق‌العاده خواهد شد و با توجه به سابقه این استودیو، به نظر می‌رسد باید حرف‌های او را باور کنیم.

بازی Cyberpunk 2077 برای اولین بار در اوایل سال ۲۰۱۳ رونمایی شد اما از آن زمان به بعد اطلاعات بسیار کمی از آن در دسترس است و هنوز مشخص نیست که بازی چه زمانی عرضه شود.

 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده