// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

بروزرسانی جدید Watch Dogs 2 منتشر شد، بهبود نرخ فریم بازی روی پلی استیشن 4 پرو

پس از انتشار بازی Watch Dogs 2، بروزرسانی جدید این بازی به شماره‌ی 1.04 نیز منتشر شد که البته به غیرفعال بودن بخش چندنفره‌ی بازی نمی‌پردازد.

کمپانی یوبیسافت پس از انتشار بازی Watch Dogs 2 اقدام به انتشار جزییات بروزرسانی 1.04 این بازی کرده که شب گذشته در دسترس قرار گرفت. البته این بروزرسانی بخش چندنفره‌ی بازی را فعال نمی‌کند. بخش‌هایی از صحبت‌های کمپانی Ubisoft در این رابطه در زیر قابل مشاهده است:

امشب ما بروزرسانی را منتشر می‌کنیم و مشکلاتی را که پس از انتشار بازی شناسایی و گزارش داده شده‌اند رفع می‌کند. البته این پچ مربوط به مشکل پیش آمده در بخش چندنفره نیست و ما در حال حاضر مشغول کار کردن روی آن هستیم و در اولین فرصت ممکن، گزارش آن را منتشر خواهیم کرد.

از مهم‌ترین تغییراتی که این بروزرسانی در بازی اعمال می‌کند می‌توان به بهبود کارایی آن بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو اشاره کرد. لیست برخی از مهم‌ترین تغییرات را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • برطرف شدن مشکل قاطی شدن قسمت انتخاب اسلحه و حرکات موزون (Emote) در نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4
  • برطرف شدن برخی مشکلات مربوط به برخی شخصیت‌های غیرقابل بازی در نسخه‌های کنسولی بازی
  • رفع شدن مشکل ناپدید شدن برنامه‌های موبایل شما، در نسخه‌های کنسولی بازی
  • بهبود کارایی و افزایش نرخ فریم در مرحله‌ی «Limp Nudle» در نسخه‌های کنسولی بازی
  • بهبود کارایی و افزایش نرخ فریم برای اجرا بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو

این‌ها مواردی از اصلی‌ترین تغییراتی بودند که به واسطه‌ی این بروزرسانی باید بر روی بازی اعمال شوند. در نظر داشته باشید به دلیل این‌که نسخه‌ی پی‌سی بازی هنوز منتشر نشده، اشاره‌ای به این پلتفرم نشده است. پیش‌تر در زومجی بررسی بازی Watch Dogs 2 را از دید وب‌سایت‌های معتبر دنیا مشاهده کردید و همچنین در ویدیویی نیز مقایسه‌ی این بازی را بر روی پلی‌استیشن 4 و نسخه‌ی پرو تماشا کردید. در مطلبی دیگر نیز خواندید که بازی علمی تخیلی نشان داده شده در Watch Dogs 2 واقعی است و Pioneer نام دارد. به نظر شما این بروزرسانی تا چه حد می‌تواند بازی را روان‌تر و بهتر کند؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده