// شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

یوبیسافت شعبه صربستانی خود را افتتاح کرد

یوبیسافت شعبه صربستانی خود را در شهر بلگراد افتتاح کرد.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، یوبیسافت در جریان یک کنفرانس خبری شعبه صربستانی خود را در شهر بلگراد افتتاح کرد. استودیو یوبیسافت بلگراد، چهارمین شعبه این کمپانی فرانسوی در اروپای شرقی است. این شعبه‌ها در مجموع حول و هوش دو هزار کارمند را در خود جای داده‌اند. استودیو یوبیسافت بلگراد هم‌اکنون با ۱۵ عضو خود در حال کار بر روی قسمتی از بازی Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands بوده و یوبیسافت اعلام کرده که تا پایان سال جاری میلادی تعداد کارمند این استودیو به ۴۰ نفر خواهد رسید.

همچنین وقتی نگاهی به گذشته می‌اندازیم، یوبیسافت جز اولین کمپانی‌هایی بود که در بوخارست استودیو بازیسازی تاسیس کرد. شعبه بوخارست استودیو یوبیسافت و افتتاح آن بر می‌گردد به ۲۵ سال پیش. سباستین دلن، مدیر استودیو یوبیسافت بوخارست و بلگراد، در ارتباط با افتتاح یوبیسافت بلگراد می‌گوید:

صربستان در زمینه تکنولوژی و افراد با استعداد بسیار خوب عمل کرده است. ما همیشه بدنبال بازارهایی هستیم که توانایی و تجربه ساخت بهترین بازی‌های ویدیویی را در اختیار داشته باشند و صربستان، یکی از آن مناطقی است که پتانسیل خوبی برای این کار دارد. نتایج سال‌ها تجربه و تلاش را وارد صربستان خواهیم کرد. همانطور که در سایر مناطق به بازیسازان محلی جهت ساخت بازی‌های خود کمک کردیم، این روند را در صربستان نیز انجام خواهیم داد.

کارمندان استودیو یوبیسافت بلگراد فعلا تعدادی برنامه‌نویس هستند ولی در آینده در سایر بخش‌ها نیز کارمندانی استخدام خواهند شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده