// جمعه, ۲۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

تیزر فیلم لایو اکشن Fullmetal Alchemist

اخیرا ویدیو کوتاهی از فیلم لایو اکشن انیمه معروف Fullmetal Alchemist منتشر شده است.

چند وقتی بود که خبر ساخت یک فیلم از انیمه تحسین شده و پرمخاطب «کیمیاگر تمام‌فلزی» Fullmetal Alchemist به‌گوش می‌رسید و حال اولین تیزر از این فیلم لایو اکشن منتشر شده است. فومیهیکو سوری کارگردانی این لایو اکشن را برعهده دارد. شخصی که در گذشته فیلم پر مخاطب پنگ پونگ را در سال ۲۰۰۲ میلادی ساخته است. همچنین یوسوکه یامادا خواننده ژاپنی در نقش ادوارد الریک، شخصیت اصلی داستان، به‌ایفای نقش خواهد پرداخت. فومیهیکو سوری در این باره می‌گوید:

من قصد دارم تا لایو اکشنی را بسازم که تا حد ممکن به نسخه اصلی این انیمه شباهت دارد. همچنین با اینکه این لایو اکشن در اروپا ساخته می‌شود ولی زبان آن کاملا ژاپنی خواهد بود.

|

انیمه «کیمیاگر تمام‌فلزی» روایت‌گر داستان دو برادر به‌نام‌های ادوارد و آلفونسو الریک است که پس از مردن مادرشان، قصد دارند به‌کمک دست نوشته‌های پدر خود از علم کیمیاگری استفاده کرده و وی را زنده کنند. ولی اتفاقات مطابق میل این دو برادر پیش‌نرفته و حال ماجراجویی بزرگتری در انتظار ادوارد و آلفونسو است. اگر هنوز این انیمه فوق العاده را تماشا نکرده‌اید، به‌شما پیشنهاد می‌کنم نسخه برادرهود که در سال ۲۰۰۶ میلادی تولید شده است را تماشا کنید.


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده