// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

Inhumans در قالب سریال تلویزیونی پخش خواهد شد

بر‌طبق تصمیم کمپانی مارول، Inhumans در قالب یک سریال تلویزیونی از شبکه ای‌بی‌سی (ABC) پخش خواهد شد.

مدتی پیش بود که شایعه لغو ساخت فیلم سینمایی Inhumans توسط مارول در فضای مجازی منتشر شد و در نهایت اردیبهشت ماه کمپانی‌ دیزنی این فیلم را از جدول پخش خود حذف کرد. پس از این اتفاق بود که سرنوشت Inhumans در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. اما اکنون مارول اعلام کرده است که طرفداران این گروه از ابر‌انسان‌ها می‌توانند داستان‌های آن‌ها را از طریق جعبه جادو و در قالب سریال تلویزیونی دنبال کنند.

کمپانی مارول ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ را برای پخش سریال تلویزیونی Inhumans انتخاب کرده است و بر‌خلاف روند معمول نمایش محتوا‌های تلویزیونی، دو قسمت ابتدایی این سریال پیش از پخش از شبکه ای‌بی‌سی، در سینما‌های جهان به اکران در خواهند آمد.

سریال تلویزیونی Inhumans با استفاده از دوربین‌های IMAX ضبط شده و کمپانی تولید‌کننده دوربین‌های مذکور بخشی از تامین هزینه‌های این سریال را بر‌عهده گرفته است. این اولین باری است که IMAX به عنوان یک کمپانی فعال در حوزه سینما، در ساخت سریال تلویزیونی همکاری می‌کند. محتوای به نمایش در‌آمده در سینما نسخه خاصی از دو قسمت سریال Inhumans است و کمپانی مارول اعلام کرده که نسخه تلویزیونی دارای بخش‌های انحصاری و اضافه خواهد بود. بن شروود، رئیس رسانه‌های جمعی دیزنی در بیانیه‌ای رسمی در این باره گفته است:

این همکاری بی‌سابقه نشان‌دهنده رویکرد جسورانه و در عین‌حال نو‌آورانه ما در زمینه ارائه محتواهای تلویزیونی به بینندگان مختلف در سراسر جهان است. این عمل نتیجه تعهد ابدی دیزنی و ای‌بی‌سی نسبت به فراهم آوردن روش‌های جدید و خلاقانه برای نمایش بهترین تولیدات و افزایش تعداد بیننده‌ها در کشور‌های مختلف جهان است. 

در سال ۲۰۱۴ و پیش از اضافه شدن فیلم های Spider-Man: Homecoming و Ant-Man and the Wasp به جدول پخش فیلم‌های سینمایی کمپانی مارول، خبر ساخت فیلم سینمایی Inhumans در رسانه‌های مختلف مخابره شده بود. گروه Inhumans که توسط استن لی و جک کربی خلق شده‌اند، برای اولین در سال ۱۹۶۵ در یکی از کتاب‌های کمیک Fantastic Four معرفی شد. پس از ۱۰ سال، اولین مجموعه کمیک اختصاصی این گروه معرفی و روند انتشار آن به مدت دو سال ادامه پیدا کرد. در طی چهار دهه گروه Inhumans در تعدادی از مجموعه کمیک‌های به اتمام رسیده و در حال انتشار حضور داشته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده