نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

سریال Westworld برای فصل دوم تمدید شد

شبکه HBO از تمدید سریال محبوب و پر طرفدار وست‌ورلد (Westworld) برای فصل دوم خبر داد.

شبکه HBO از تمدید سریال محبوب Westworld برای فصل دوم خبر داد. در بیانیه ای که HBO منتشر کرده است، به طور متوسط  حدود ۱۱.۷ میلیون نفر بیننده  هر قسمت فصل اول سریال  Westworld را تا به امروز تماشا کرده‌اند. بدین ترتیب، متوسط بیننده‌های این سریال از متوسط تعداد بیننده‌های فصل اول سریال کارآگاه حقیقی (True Detective) و بازی تاج و تخت (Game of Thrones) پیشی گرفته است. تمدید سریال  Westworld برای فصل دوم چندان خبر عجیبی نیست. پیش از این کیسی بلویز، رئیس برنامه‌ریزی شبکه HBO، گفته بود که ایده‌های بسیار خوبی برای فصل دوم این سریال وجود دارد.

شبکه HBO هنوز جزئیاتی از داستان و اتفاقاتی که قرار است در فصل دوم سریال Westworld رخ دهد، منتشر نکرده است، اما جاناتان نولان به تازگی اطلاعاتی از آنچه که بینندگان می‌توانند انتظار دیدن آن را داشته باشند، به اشتراک گذاشته است. نولان و همسرش لیزا جوی برای فصل دوم سریال Westworld باز خواهند گشت. انتظار می‌رود که جی. جی. آبرامز نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی در فصل دوم این سریال نیز حضور داشته باشد. 

علاوه بر خبر تمدید سریال Westworld برای فصل دوم، شبکه HBO یک ویدیو کوتاه و مرموز را نیز از این سریال در تویتر منتشر کرده است که در این ویدیو دکتر فورد با نقش آفرینی آنتونی هاپکینز، در حال تفسیر آن است. طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده است، فصل دوم سریال Westworld در ۱۰ قسمت ساخته خواهد شد و پخش آن احتمالا از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. کیسی بلویز در این رابطه می‌گوید:

جاناتان نولان و لیزا جوی داستان سرایان بزرگی هستند. دقیقا نمی‌دانم که چه انتظاری باید از فصل دوم داشته باشید و در مقایسه با فصل اول چقدر هیجان انگیز، مرموز و سرگرم کننده خواهد بود و همچنین داستان فصل دوم به طور کامل جدید خواهد بود.

پخش فصل اول سریال Westworld در ۱۰ قسمت از ماه گذشته آغاز شد و چندی پیش قسمت هفتم آن از شبکه HBO به روی آنتن رفت که اشاراتی بسیار مهم به یک شخصیت برجسته و مهم در آن شد. در سریال Westworld بازیگرانی چون آنتونی هاپکینز، اد هریس، ایوان ریچل وود، جفری رایت، جیمز مارسدن، تندی نیوتون، شنون وودوارد، جیمی سیمپسون، رودریگو سانتورو، بن بارنز و کلیفتون کالینز جونیور به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده