// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۲

قیمت احتمالی نینتندو سوییچ توسط یک سایت خرده فروشی فاش شد

سایت خرده فروشی Toys "R" Us کنسول نینتندو سوییچ را با قیمت ۲۵۰ دلار لیست کرده است.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، سایت خرده فروشی Toys R US لیست فروش خود را بروزرسانی کرده و نکته جالب این لیست، حضور کنسول نینتندو سوییچ است. همچنین قیمتی که برای این کنسول تازه معرفی شده در نظر گرفته شده ۳۲۹.۹۹ دلار کانادا بوده که اگر آن را به دلار آمریکا تغییر بدهیم، می‌بینیم که قیمت در نظر گرفته شده ۲۴۵ دلار است. از این‌رو می‌توان نتیجه گرفت که قیمت جهانی برای سایر کشورها و مناطق آمریکا ۲۵۰ دلار خواهد بود.

البته می‌توان این قیمت را یک قیمت تقریبی و به‌عبارتی پیش‌پرداخت برای کنسول سوییچ در نظر گرفت. هنوز کمپانی نینتندو، سازنده کنسول نینتندو سوییچ، این خبر را تایید نکرده است ولی اگر صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که کنسول این کمپانی ژاپنی بتواند جایگاه خوبی در لیست فروش پیدا کند. زیرا قیمت ۲۵۰ دلار برای یک کنسول که هم قابلیت کنسول‌های همراه و هم قابلیت یک کنسول خانگی را دارد بسیار خوب بوده و یک پیشنهاد خوب برای مخاطبن دنیای گیم تلقی می‌شود.

مدتی پیش خبری منتشر شد از سوی یک استودیو سوئدی که اعلام کرده بود کنسول سوییچ از نظر قدرت سخت افزاری در سطح خوبی قرار دارد. همچنین این استودیو در جریان توییت دیگری تأکید کرد که صفحه‌نمایش سوییچ بسیار خوب است و قطعاً مخاطبان را ناامید نخواهد کرد. همچنین به نظر می‌رسد که دست‌اندرکاران این مجموعه در زمینه‌ی بازی‌سازی برای این کنسول با مشکل خاصی روبه‌رو نشده‌اند؛ چرا که به‌گفته‌ی آن‌ها فرآیند ساختن بازی برای این پلتفرم «عالی» است. 


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده