نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

دیوید یتس کارگردانی تمامی قسمت های فیلم Fantastic Beasts بر عهده خواهد داشت

برادران وارنر تایید کرد که دیوید یتس کارگردانی تمامی قسمت‌های آینده مجموعه فیلم‌های Fantastic Beasts را بر عهده خواهد داشت.

سرانجام فیلم جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنها (Fantastic Beasts and Where to Find Them) قرار است جمعه این هفته به روی پرده‌های سینما برود. با احتساب این فیلم، این مجموعه دارای پنج فیلم خواهد بود و کارگردانی چهار فیلم باقی مانده مانند فیلم اول، بر عهده دیوید یتس خواهد بود. یتس این خبر را در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر گفت و تایید کرد، او برای کارگردانی تمامی قسمت‌های مجموعه پیش درآمد هری پاتر (Harry Potter) متعهد شده است و به هیچ عنوان تصمیم ندارد که کارگردانی این فیلم‌ها را به شخص دیگری واگذار کند. یتس علاوه بر کارگردانی فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them، کارگردانی چهار قسمت پایانی مجموعه هری پاتر را نیز بر عهده داشته است. یتس به هالیوود ریپورتر گفت:

من ساختن این فیلم‌ها را دوست دارم و یک تیم بزرگ در اختیار دارم که همه آن‌ها مثل خانواده من هستند. من تنها شخصی هستم که به عنوان کارگردان در فیلم‌های آینده این مجموعه خواهید دید.

یتس همچنین به طور مختصر توضیحاتی را در مورد داستان و فیلمنامه دنباله فیلم Fantastic Beasts که توسط جی.کی.رولینگ نوشته می‌شود، نیز داد. یتس وعده داد که فیلم دوم نسبت به فیلم اول، فیلم متفاوت‌تری خواهد بود و همچنین فراموش نشدنی و تاریک‌تر نیز خواهد بود. اما هنوز هم سبک مجموعه هری پاتر که با آن شناخته می‌شود، در دنباله فیلم Fantastic Beasts حفظ خواهد شد.

David Yates

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them در تاریخ ۱۸ نوامبر (۲۸ آبان) اکران خواهد شد و در این فیلم بازیگرانی چون ادی ردمین، کاترین واترستون، آلیسون سودول، دن فوگلر، کالین فارل، سامانتا مورتون، ازرا میلر، جان ویت، جما چان، کارمن اجوجو، جن ماری، زو کراویتز و فیث وود-بلاگروو حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها ۲ (Fantastic Beasts and Where To Find Them 2) قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شوداتفاقات این فیلم در شهر پاریس رخ خواهد داد و چندی پیش تایید شد که در این فیلم شاهد حضور آلبوس دامبلدور جوان نیز خواهیم بود. در اواسط این ماه، حضور جانی دپ، بازیگر و ستاره مجموعه فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean)، در فیلم Fantastic Beasts 2 تایید شد. مدتی پیش نیز اعلام شد که او قرار است نقش گلرت گریندلوالد را در این فیلم بازی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده