// یکشنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

توضیحات استودیوی سازنده Horizon: Zero Dawn در مورد دنیای این بازی

به تازگی ویدیویی از استودیو گوریلا گیمز، سازنده‌ی بازی Horizon: Zero Dawn منتشر شده که به توضیح در مورد دنیای زیبا و پویای این بازی می‌پردازد.

کمپانی سونی و استودیو گوریلا گیمز به تازگی ویدیویی منتشر کرده‌اند که بصورت خلاصه توضیحاتی در مورد دنیای زنده و با طراوت بازی Horizon: Zero Dawn می‌دهد و از چگونگی ساخت آن می‌گوید. این ویدیو در کنار نمایش صحنه‌های مهیج از بازی، توضیحات استودیو را در مورد چگونگی ساخت و پیش رفتن در پیاده‌سازی دنیای پویا و وسیع بازی و همچنین مهیا ساختن محیطی سندباکس برای بازیکنان، بیان می‌کند. همچنین در این ویدیو شاهد توضیحاتی در مورد محیط‌های متنوع بازی و چرخه‌های روز و شب و در نهایت سیستم پویای آب و هوای بازی هستیم. بخش‌هایی از توضیحاتی در مورد محیط بازی را که در بلاگ پلی‌استیشن منتشر شده، در زیر مشاهده می‌کنید:

جدای از این‌که بازیکن چگونه با دنیای زیبای بازی Horizon: Zero Dawn ارتباط برقرار می‌کند، حسی که این محیط و طبیعت تلفیق شده با ماشین به ما می‌دهد بسیار تاثیرگذار است. هنگامی که گله‌ی گیاه‌خواران از لانه‌های خود بیرون آمده و به دنبال غریزه‌ی خود می‌روند، به آنان حمله کنید و آنها را از هم جدا کنید، یا می‌توانید شکارشان کنید یا این‌که بصورت وحشیانه‌ای رَم و از خطر فرار خواهند کرد! دقیقا همان چیزی که انتظار دارید در یک مستند طبیعت و حیوانات ببینید. این حس تنها یکی از موارد دنیایی زنده و پویاست که با نظم و هارمونی فوق‌العاده‌ای در کنار ابراز آلات ماشینی در کنار هم قرار داده شده‌اند!

ویدیوی منتشر شده توسط استودیو Guerrilla Games را در زیر مشاهده می‌کنید:

تاریخ انتشار بازی Horizon: Zero Dawn در ۱۰ اسفند (۲۸ ماه فوریه ۲۰۱۷) در آمریکای شمالی و در ۱۱ اسفند ماه (۱ ماه مارس) در اروپا و در ۱۳ اسفند ماه (۳ ماه مارس) نیز در انگلستان، بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 خواهد بود. شما می‌توانید با پیش‌خرید کردن آن علاوه بر دریافت خود بازی، امتیاز اضافه‌‌ی داخل بازی، یک کتاب دیجیتال از بازی و همچنین یک پوسته‌ی پویا (Theme) برای پلی‌استیشن 4 نیز در اختیار داشته باشید. پیش‌تر در زومجی جزییات بهبود‌های نسخه پلی استیشن 4 پرو بازی Horizon: Zero Dawn را مشاهده کردید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده