// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۳۲

جزئیات بهبود‌های Uncharted 4 و The Last of Us Remastered بر روی پلی‌استیشن 4 پرو

جزئیات پیشرفت گرافیکی دو بازی Uncharted 4 و The Last of Us Remastered بر روی پلی‌استیشن 4 پرو مشخص شد.

با عرضه شدن کنسول پلی‌استیشن 4 پرو خواهیم فهمید که بازی‌هایی که اعلام کرده بودند از قدرت این کنسول پشتیبانی می‌کنند، تا چه اندازه موفق بوده یا اینکه بازی‌های آن‌ها تا چه میزان پیشرفت کرده است. در همین راستا استودیو ناتی داگ، سازنده دو بازی Uncharted 4 و The Last of Us Remastered، جزئيات پیشرفت گرافیکی این دو بازی بر روی پلی‌استیشن 4 پرو را منتشر کرده است.

بخش تک نفره آنچارتد ۴ که در گذشته با رزولوشن 1080p اجرا می‌شد حال با رزولوشن 1440p اجرا می‌شود و رزولوشن بخش چندنفره از 900p به 1080p ارتقا پیدا کرده است. نکته جالب اینجاست که نرخ فریم بخش تک نفره بازی همچنان ۳۰ فریم بر ثانیه است. این در حالی است که می‌توانید بخش تک نفره و چندنفره بازی The Last of Us Remastered را در دوحالت اجرا کنید. اولین حالت رزولوشن 2160p و نرخ فریم ۳۰ و دومین حالت، نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 1080p است.

کسانی که از تلویزیون‌های 4K استفاده نمی‌کنند باز می‌توانند حداقل از نرخ فریم بالای بازی بهره ببرند. همچنین ویژگی HDR نیز بر روی این دو بازی تعبیه شده و می‌توانید رنگ‌بندی‌ها را بهتر از قبل مشاهده کنید. همچنین در ادامه گفته شده که حالت Photo Mode این دو بازی عکس‌ها را با کیفیت 4K ثبت می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده