نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

بروزرسانی بزرگ تعطیلات ایکس باکس وان با اضافه شدن باشگاه ها منتشر شد

بروزرسانی مخصوص فصل تعطیلات ایکس‌باکس وان بالاخره عرضه شد.

مایکروسافت، روز گذشته، آپدیت جدید و بزرگ ایکس‌باکس وان را منتشر کرد. این بروزرسانی ویژگی‌های بسیار زیادی را به کنسول نسل هشتمی مایکروسافت اضافه می‌کند. ویژگی‌هایی مانند پیغام گروهی، جستجوی یک گروه و اموجی‌ها از جمله این ویژگی‌های جدید هستند. 

همزمان با انتشار این بروزرسانی، کانال رسمی ایکس‌باکس در یوتیوب نیز ویدیویی منتشر کرد و در آن ویژگی‌های جدید بروزرسانی فصل تعطیلات کنسول را به صورت مفصل توضیح داد که می‌توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید:

در ادامه نیز می‌توانید فهرست تغییرات آپدیت جدید ایکس‌باکس وان را مشاهده کنید:

باشگاه‌ها در ایکس‌باکس لایو: باشگاه‌های یا همان گروه‌های ساخته شده توسط کاربران، یکی از بزرگ‌ترین تغییرات این بروزرسانی است. شما اکنون می‌توانید با عضو شدن در این گروه‌ها، با افراد جدیدی آشنا شوید. هر کسی می‌تواند یک باشگاه بسازد و عضو آنها شود. با عضویت در این باشگاه‌ها یا گروه‌ها، شما می‌توانید در پارتی شرکت کنید، با هم بازی کنید، محتوای مختلفی به اشتراک بگذارید و از طریق صدا یا متن، با هم به گفتگو بپردازید. شما می‌توانید به این گروه‌ها از طریق اپلیکیش ایکس‌باکس برروی دستگاه‌های iOS، اندروید و ویندوز 10 دسترسی داشته باشید.

جستجوی گروه‌ها در ایکس‌باکس لایو: شما از طریق این قابلیت می‌توانید به راحتی به جستجوی بازیکنان دیگر بپردازید و با آنها بازی کنید. شما قادر هستید که با تنظیم کردن جستجوی خود، دقیقا بازیکنان و گروه‌های مورد نظر خود را پیدا کنید. در این تنظیمات، شما قادر هستید بازی مورد نظر، حالت مورد نظر، زبان پارتی و تعداد بازیکنان را به دلخواه تنظیم کنید و همچنین نوع بازی را نیز می‌توانید انتخاب کنید.

میزان نایابی اچیومنت‌ها: اکنون شما می‌توانید ببینید که اچیومنت‌هایی که به دست آورده‌اید، توسط چند گیمر دیگر به دست آورده شده است. وقتی شما به یک اچیومنت نایاب دست پیدا می‌کنید، نوتیفیکیشن و آیکون آن نسبت به دیگر اچیومنت‌ها تغییر کرده است. 

پیغام دادن گروهی در ایکس‌باکس لایو: این ویژگی به شما کمک می‌کند که بتوانید راحت‌تر با دوستان خود در ارتباط باشید. شما می‌توانید یک پیغام را به صورت گروهی برای دوستان خود ارسال کنید. همچنین می‌توانید افراد جدیدی را به گروه اضافه کنید و نام گروه را به دلخواه تغییر دهید. این ویژگی هم برروی ایکس‌باکس وان و هم برروی اپلیکیشن موبایل ایکس‌باکس در دسترس قرار گرفت است.

جدول رده‌بندی گیمر اسکور: این ویژگی در بروزرسانی جدید ایکس‌باکس بهبود پیدا کرده است. هر ماه، این جدول تازه‌سازی می‌شود. این مسئله به این معنی است که ابتدای هر ماه شما می‌توانید رقابت جدیدی را با دوستان خود آغاز کنید.

اضافه شدن اموجی به صفحه کلید مجازی ایکس‌باکس وان: هنگام فعال کردن صفحه کلید مجازی، شما با استفاده از LT می‌توانید به اموجی‌ها دسترسی پیدا کنید.

مایکروسافت پس از انتشار این بروزرسانی اعلام کرد که ویژگی Arena تا انتهای فصل تعطیلات در دسترس کاربران منتخب قرار خواهد دارد و در آینده به صورت گسترده‌تری عرضه خواهد شد.

نظر شما درباره این بروزرسانی چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده