// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۱

نسخه پی سی و پلی استیشن 4 بازی Rainbow Six Siege تا دوشنبه بصورت رایگان قابل بازی است

اگر در خرید بازی Rainbow Six Siege شک دارید، می‌توانید نسخه‌ی پی‌سی و پلی‌استیشن 4 این بازی را که تا روز دوشنبه‌ی هفته‌ی آینده بصورت رایگان قابل بازی است، امتحان کنید.

اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که قصد تجربه‌ی بازی Rainbow Six Siege را داشته اما تاکنون به هر دلیلی نتوانسته‌اید این کار را انجام دهید، می‌توانید از امروز تا روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه (۱۴ ماه نوامبر) حدود ساعت ۸:۰۰ شب به وقت تهران، این بازی زیبا را امتحان کنید. همچنین در نظر داشته باشید که می‌توانید در این مدت این بازی را با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۲۵ دلار تهیه کنید. همچنین قرار است بسته‌ی الحاقی رایگان نیز برای این بازی تا هفته‌ی آینده منتشر شود. این رویداد پیش‌تر نیز برگزار شده بود که در آن بازیکنان ایکس‌باکس وان و پی‌سی امکان تجربه‌ی رایگان بازی را داشتند، اما این‌بار و برای اولین بار بازیکنان پلی‌استیشن 4 نیز این امکان را خواهند داشت.

قابل ذکر است که علاقه‌مندان می‌توانند در این مدت زمان نسخه‌ی کامل بازی را تجربه کنند. این‌چنین رویداد‌هایی معمولا با فروش تخفیف خورده‌ی بازی هم همراه است که در این مورد همانطور که ذکر شد می‌توانید نسخه‌ی کامل بازی را به قیمت ۲۵ دلار تهیه کنید. البته ممکن است بازی در روز «جمعه‌ی سیاه» به قیمت ۱۵ دلار در فروشگاه‌هایی مانند Walmart و Target قابل خرید باشند. کمپانی یوبیسافت کماکان در حال جذب مشتریان بیشتری برای این بازی است و تاکنون نیز توانسته خوب عمل کند. چراکه تعداد بازیکنان آن از زمان انتشار بیشتر شده‌اند. این کمپانی همچنین در نظر دارد بسته‌ی الحاقی «Red Crow» این بازی را در هفته‌ی آینده رونمایی کند. این بسته در تاریخ ۲۷ آبان ماه (۱۷ ماه نوامبر) منتشر خواهد شد. پیش‌تر در زومجی خبر معرفی بسته‌ی الحاقی «Operation Red Crow» را مشاهده کردید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده