نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

اولین تصویر کامل کینگ کونگ در فیلم Kong: Skull Island منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اولین تصویر رسمی از کینگ کونگ در فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) را منتشر کرد.

مجموعه فیلم‌های کینگ کونگ (King Kong) با اکران فیلم Kong: Skull Island در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی باز خواهد گشت. مجله اینترمینتت ویکلی اخیرا تصویر جدیدی را از این فیلم منتشر کرده است که در این تصویر برای اولین بار ظاهر کامل و رسمی کینگ کونگ را در فیلم Kong: Skull Island می‌توانیم مشاهده کنیم. شما در ادامه می‌توانید تصویر را مشاهده کنید:

King Kong Revealed in New Image From Kong: Skull Island

تام هیدلستون، بری لارسن، ساموئل ال جکسون، جان گودمن و جان رایلی  از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kong: Skull Island حضور دارند. کارگردانی این فیلم بر عهده جردن وت رابرتز است. در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، اولین تیزر تریلر فیلم Kong: Skull Island منتشر شد. اوایل تابستان رابرتز در یک مصاحبه اعلام کرده بود که در این فیلم شاهد بزرگترین کونگ تاریخ سینما از لحاظ اندازه خواهیم بود. چندی پیش پوستر جدیدی از فیلم Kong: Skull Island منتشر شد که اطلاعاتی را از مکان‌های جزیره جمجمه و هیولاهای آن به اشتراک می‌گذاشت.

وت رابرتز با اینترمینتت ویکلی نیز مصاحبه کرده است، او در مورد چالش‌های به تصویر کشیدن کونگ صحبت کرد و همچنین توضیح داد که چگونه کونگ در این فیلم با نسخه‌های قبلی خود تفاوت دارد. او در این می‌گوید:

بدیهی است که نسخه‌های مختلف و زیادی از او در گذشته وجود داشته است و احساس کردیم که نیاز است یک نسخه منحصر به فرد برای فیلم خودمان خلق کنیم. قصد من این بود که او مثل یک بچه بازیگوش باشد که بخشی از مشق شب خود را به اشکال ساده و مختلف تبدیل کند و امیدوار باشد که بخشی از خاطره و یادگاری او باقی بماند، یا مثل یک دانش آموز کلاس سوم که می‌تواند شکل‌هایی را بکشد و شما باید متوجه بشوید که این چه چیزی است. بخش بزرگی از کونگ ما این بود که من می‌خواستم این تصویر ایجاد شود که او یک خدای تنها است، او یک چهره عبوس دارد و در بین درختان جزیره زندگی می‌کند.

ما به سراغ نسخه سال ۱۹۳۳ کونگ رفتیم که در این فیلم او به عنوان یک موجود دوپا نیز در حالت نشسته راه می‌رفت و من به عنوان یک انسان مخالف آن بودم، گوریل پشت نقره‌ای که بر روی چهار دست و پا راه می‌رود، از نظر آناتومی بدن و دی‌ان‌ای تقریبا با انسان یکی است. کونگی که ما در نظر گرفته بودیم فقط یک گوریل یا میمون بزرگ نبود. ما می‌خواستیم گونه خود را داشته باشیم و مجموعه‌ای از قوانین خاص خود را برای او تعریف کنیم. بنابراین ما می‌توانستیم آنچه را که می‌خواهیم انجام بدهیم.

در سال ۲۰۱۵ تایید شد که فیلم Kong: Skull Island قرار است تنها بخشی از مجموعه هیولایی که درحال شکل گرفتن است، باشد. پس از موفقیت فیلم گودزیلا (Godzilla) در سال ۲۰۱۴، کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز تصمیم به ایجاد یک مجموعه سینمایی مشترک گرفتند، که علاوه بر Kong: Skull Island، فیلم گودزیلا ۲ (Godzilla 2) که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد و فیلم نبرد گودزیلا با کونگ (Godzilla vs. Kong) که در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد، قرار است دیگر فیلم‌های این مجموعه باشند.

فیلم Kong: Skull Island برای اکران در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۹۵) برنامه ریزی شده است و فیلمبرداری این فیلم در هاوایی (در اینجا می‌توانید برخی از تصاویر لو رفته این فیلم را مشاهده کنید)، ویتنام و استرالیا انجام شده است. داستان فیلم در مورد گروهی از اکتشاف‌گران است که سفری ماجراجویانه را به جزیره‌ای گرمسیری، اسرارآمیز و پر رمز و راز آغاز می‌کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده