نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۹

تصاویر جدید بازی Mass Effect: Andromeda با محوریت آتش، اسکن کردن و وسیله نقلیه

سه اسکرین‌شات از Mass Effect: Andromeda منتشر شده که آتش، اسکن کردن و وسیله‌ای نقلیه را به تصویر کشیده است.

وب‌سایت گیم اینفورمر سه تصویر جدید را از بازی اکشن-نقش‌آفرینی Mass Effect: Andromeda منتشر کرده است. این بازی با موتور بازی‌سازی Frostbite ساخته شده و توانایی‌های گرافیکی این موتور با انتشار تصاویر اخیر مورد تأکید دوباره قرار گرفته است.

یکی از اسکرین‌شات‌های جدید خودرویی به نام نوماد (Nomad) را نشان می‌دهد که تا اندازه‌ای به وسیله‌ی نقلیه‌ی ماکو (Mako) در اولین نسخه‌ی Mass Effect شباهت دارد. البته نوماد به سلاح مجهز نیست و نسبت به ماکو آسانتر می‌توان آن را هدایت کرد. در تصویر مربوطه، نوماد را حین حرکت در سیاره‌ای به نام Elaaden می‌بینید که زمین‌هایی داغ و سوزان سطح آن را پوشانده‌اند.

تصویر دوم به قابلیت اسکن کردن می‌پردازد. این قابلیت، که نقش پررنگی در Andromeda ایفا می‌کند، به بازیکن امکان می‌دهد تا حین جستجو کردن در محیط‌های بازی، درباره‌ی گونه‌ها و لوازم مختلف اطلاعات به دست بیاورد. اسکن کردن با سیستم ساختن تجهیزات (Crafting) هم مرتبط است و با آن می‌توان به دستورالعمل تولید سلاح‌ها و زره‌های گوناگون دست پیدا کرد.

سومین اسکرین‌شات ترکیبی از باران و توانایی به‌کارگیری آتش است. به‌لطف سازوکار منعطف مهارت‌ها (Skill)، در Mass Effect جدید قابلیت استفاده از آتش به‌عنوان سلاح منحصر به کلاس خاصی نیست. رایدر (Ryder)، شخصیت اصلی بازی، می‌تواند هر نوع از مهارت‌های موجود را، از جمله قابلیت فوق، فرا بگیرد.

بازی Mass Effect: Andromeda قرار است طی فصل بهار برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه شود. در پی موجی از خبرهای جدید Andromeda، روز دوشنبه تریلری از این بازی، با تأکید روی شخصیت‌های آن در کنار مقداری محتوای گیم‌پلی، منتشر شد؛ ضمن اینکه اولین تریلر کامل گیم‌پلی آن هم قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر به نمایش دربیاید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده